čtvrtek 4. února 2016

Inspirace - blíží se Valentýn

Věřím, že spousta z vás tento "americký" svátek neslaví a raději si čekáte na první zamilovaný Máj. Ale my, co slavíme každý den, tak se Valentýnu nevyhýbáme.

Všechny akce většinou podnikáme s přáteli, dětmi, psy, rodinou a tak dál. A Valentýn je vlastně skoro jediný den, který je jen náš. A to se mi moc líbí. Dáme si vždy s mužem zamilované rande - večeře, kino, hvězdárna, intimní chvilka v autě...haha tak dobře, to néé!:)

Proč bychom si nemohli projevovat lásku každý den a k tomu ještě tento sladce trapný a srdíčkový den taky. Za mě to není nic proti ničemu. Takže rozhodně chystám překvapení. 

Tady vám ukážu zajímavé tipy, které by se mi líbily a možná z nich něco vyberu - ale zatím pšššt!

1) Něco sladkého nesmí chybět. Kromě jahod a šlehačky přemýšlím nad těmito čokoládkami.
 2) Balíček do kina? Za mě super, popcorn, bonbony a k tomu film a třeba i ty lístky do kina, proč ne?
 3) Úžasný nápad! Plán na každý měsíc, aby se měl člověk celý rok na co těšit:) Beru!
 4) Máte někdo doma milovníka Tic taců? (Lucíí, nenárážím na Tebe!:D) Láskyplná hra, to je zajímavé:D
 5) Super vzkazy na zrcadle, to už abych začala psát - a ranní překvapení v koupelně je na světě!
 6) Vždycky, když svému muži koupím stírací los, tak vyhraje. Že bych to otestovala i na Valentýna?:)
 7) Originální přání, které ukazuje, jak moc druhého milujete. Mě se líbí a pobavilo mě. Přemýšlím nad ním:)
 8) Pokud máte mimčo, tak je tohle úžasný dárek. Samozřejmě s českým nápisem Táta:)
A co vy? Slavíte Valentýn? A jak? Dáváte si dárky? A jaké?

Srdceryvná

P.S. Přemýšlím nad vámi, co tento svátek odmítáte a třeba proto, že nic nedostanete a nemáte ho s kým trávit. S námi do kina ani do auta vás asi nevezmu, ale co takhle Valentýnská soutěž? Těšte se!:)

9 komentářů:

  1. Libí se mi ten nápad s losy. Třeba taky něco vyhraje, ta moje polovička.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ano. A když ne, tak má minimálně jako výhru tebe, ne?:)

      Vymazat
  2. Jé tikťaky :D no já mám jednoho chroustala doma :D super nápad! Já ještě vymyšlený dárek pro Davího nemám, tak uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Lucíšku, hned jsem si na tebe vzpomněla:D

      Vymazat
  3. Já mám Valentýn moc ráda, ať si říká kdo chce co chce :) Já mám ráda všechny svátky a je mi jedno, jestli jsou české nebo cizí, od prvního máje až po díkůvzdání. Vždy je to pro mě velká příležitost ukuchtit netradiční a slavnostní menu :). A přece jenom i díky těmo svátkům kolikrát lidi trkne včas co mají a že by si toho měli vážit. Na letošní Valentýn se moc těším :))) Hlavně na to jídlo, které připravím :D A na pinterest už jsem taky koukala na spoustu nápadů a o víkendu se do různé tvorby pustím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsme na tom stejně. Přesně taky jsem svátková:) No já o jídle pořád přemýšlím, asi upeču domácí medovník ve tvaru srdce, to vždycky zabere:)

      Vymazat
  4. Valentín je len tak gýčový ako si ho človek spraví! To hovorím všetkým "hater-om". Podľa mňa je Valentín pekný deň a vždy sa mi páčil - aj keď som bola "single", aj keď som zadaná. S priateľom ho tiež "oslavujeme" dobrou večerou, kinom, divadlom... v zásade ten večer nie je na činnosť nijak výnimočný - tieto veci si doprajeme aj počas roka... ale ako si napísala - je to večer len o nás dvoch. Bez rodiny, priateľov...
    Inak veľmi sa mi páči tá čokoláda - hneď prvý obrázok. Mám doma už roky formu na čokoládu.... tak asi ju konečne využijem. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi teda krásně řekla!:) Jinak jsem ráda, že také příjemně slavíte:) No já o formě na čokoládu pořád přemýšlím, ale první asi pořídím formy na sušenky, to už chci dlouho:)

      Vymazat
  5. Veľmi pekné inšpirácie ♡ Až som na niektoré z nich dostala chuť (:

    ♡ Shirt Up! & Giveaway ♡

    OdpovědětVymazat