středa 10. února 2016

13 nezbytností každého knihomola

O tom, jak se chová a jak vypadá správný knihomol jsem vám už psala, teď zase trošku o vášni ke knihám. Možná by bylo lepší vyměnit slovo vášeň za slovo posedlost. Doufám, že se z antikvariátu také vracíte se stohy knih a nikdy nenajdete tak velkou knihovnu, aby se vám do ní dali všechny vaše knihy?!:)

A jelikož jsem člověk, který na knihách opravdu ujíždí, tak vám představím 13 super vychytávek, které bych opravdu všechny chtěla:) 

1) Komu z vás se už stalo, že usnul na knize? Tak pomocí knižního polštáře už to nemusí tak bolet!
 2) Jupí - knižní automat! Ještě, že jsem ho u nás v ČR nikde neviděla, to by penízky létaly oknem!
 3) Dokonalý obal na mobil, no ne?:)
 4) Jak vypadá ten nejlepší flashdisk? No přece jako kniha!
 5) Tohle tričko opravdu nutně potřebuji! Hned si ho píšu do seznamu přání:)
 6) Naprosto dokonalá pomůcka! Myslím, že se skoro vyrovná čtení venku v trávě a u moře na pláži:)
 7) Šperky? Jedině s knihami!
 8) Pod tímto povlečením by se ale spalo! Akorát bych si musela každý měsíc tisknout novou knihu:)
 9) Bookopoly? To zní pohádkově. Musím se po této hře podívat:)
 10) Není nad záložku do knihy, která vám ukáže přesně řádek, kde jste skončili. To řeší můj věčný problém:)
 11) Tenhle přívěšek knihy a navíc ještě pírka je naprosto úžasný!
 12) Další knižní přívěšky
 13) Malá knihovna na krk? To jako vážně:D
Přemýšlíte nad některou z těchto knižních "nezbytností"? Myslíte, že už to není vášeň, posedlost ale naprostá šílená závislost?

Neslyším! Čtu!:D




23 komentářů:

  1. Tak to je naprosto uzasne. Krome tricka, povleceni a te pomucky c.6 bych brala vse! =)
    Ten polstar je bombovy a ty privesky luxusni, nejvic ten s pirkem. =)
    Ten automat je napadity a ty bookopoli taky.
    Fakt super veci. Skoda ze se nedaji sehnat. Jo a tu zalozku mam, je dobra.

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi všechno z toho moc líbí:) a tričko by se mi tedy líbilo v jiné barvě:) No a ten přívěšek s tím pírkem - to prostě musím mít, asi mrknu na ebay, protože u nás v ČR jsem to neviděla:) A ta záložka, tak to je super, odkud ji máš?

    OdpovědětVymazat
  3. Jedno lepší než druhé! Jsem totálně ztracená a netuším, po čem bych sáhla nejdřív. Myslím, že by to ale vyhrál polštář, šperk a záložka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych opravdu chtěla všechno:) a ten šperk už jsem podobný našla na ebay.com

      Vymazat
  4. Desítku jsem zrovna na vánoce dala mamce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super. Já to taky zamýšlím jako dárek:)

      Vymazat
  5. Tu záložku mám, ale nepoužívám ji, jelikož ničí stránky, takže kromě ní chci všechno! :) Polštář, peřina (nejlépe s nápisem v jazyce, kterému bych nerozuměla :D), ty šperky anebo ten automat, všechno je to skvělé. :)

    Jo, mamka a taťka mi kolikrát říkají, jak hrozně jsem závislá... :D ale já neposlouchám, tohle je alespoň zdravá závislost, ne jako drogy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to je zajímavé s tou záložkou:) Jinak ten automat je opravdu super:) Jojo přesně knihy to je nejlepší a nejzdravější závislost:) I když mě někdy už bolí oči a mám pocit, že když na knize usnu, tak se mi ten text musí zákonitě otlačit na tvář:D

      Vymazat
  6. Hromada krásnych vecí :D Tie obliečky na posteľ a vankúš sú super, tie by som si rada zohnala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem přemýšlela, že bych si minimálně ten polštář zkusila ušít, ale ještě uvidím, jestli ho někde nenajdu ke koupi:)

      Vymazat
  7. Ale kdepak, nejlepší flashka je helma Iron Mana se svítícíma očima, kam se na to hrabe knížka. :D Ale přívěšky jsou zajímavej nápad, vůbec teď nejdu projížděj Aliexpress, néééé... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi Iron Mana jsem viděla a taky super:) A našla jsi něco?? Já na ebay.com hrozně málo:/

      Vymazat
  8. Beru polštář prosím. Ten je prostě dokonalost sama. :3

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi si zařídím obchod pro Knihomoly!:) to snad ještě neexistuje ne? Kromě knih tam bude spousta pomůcek a hrozně šílených výmyslů:)

      Vymazat
  9. to křeslo je neskutečně úžasné to nutně potřebuju
    Kačka ze SISTERSHOODS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu ho nikde sehnat! Už jsem zoufalá, taky ho potřebuji!:)

      Vymazat
  10. Tričko, tá hra a jednoznačne obliečky na posteľ. Z takej by som ani ráno nevyšla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, mít všechny tyto věci, tak člověk se nemusí ani pohnout z domu:)

      Vymazat
  11. Já chci to křeslo! :D To je tak strašně super! A vyřešilo by dilema s čtecí polohou! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, to křeslo je úžasné. Mě by se v něm i skvěle pracovalo a psala bakalářka:)

      Vymazat
  12. Polštář a Bookopoly chci!! :-D Ach, knihy jsou tak krásná závislost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou ta nejlepší závislost, jakou člověk může mít:) A nikdy nemůžeme mít dost!:)

      Vymazat
  13. Dokonalý vychytávky! I like it!

    OdpovědětVymazat