neděle 10. ledna 2016

Zkouška z hudebky!

Psala jsem o tom už na svém FB, ale ráda se s vámi podělím i zde. 

Mám pro vás malé relaxační cvičení:) Vezměte si papír, tužku a pak si napište seznam svých přátel, klidně i blízkých kamarádů, rodiny a vlastně jakýchkoliv lidí, co znáte. Můžete si pomoci přáteli z facebooku nebo použít seznam kontaktů v mobilu.
A pak si ke každé osobě napište nějakou píseň. Napište první píseň, která vás u vašeho blízkého napadne. Něco, co jej vystihuje anebo něco, co vás spojuje. Společná vzpomínka, první tanec nebo jakákoliv chvíle, kdy jste tuto písničku slyšeli spolu.

Co z toho budete mít? Radost, smích, možná si přivoláte zapomenuté vzpomínky a zjistíte, jak jste obklopeni zajímavými lidmi, propleteni lidskými osudy a příběhy. Uvědomíte si, že jste součástí všeho kolem a možná si pak budete, stejně jako já, celý den i zpívat. A to se vyplatí, ne?:)
A víte, co všechno jsem touto malou hudební zkouškou zjistila?
  • uvědomila jsem si, že podle vybrané písně zjistím pocity, jaké ve mě vyvolává člověk, kterému ji přidělím
  • vzpomněla jsem si i na věci a zážitky, které jsem zapomněla a nemohla si vzpomenout
  • pobavila jsem se nad starými dobrými časy, které jsem zažila
  • zjistila jsem, kolik mám přátel a spřízněních duší
  • uvědomila jsem si, že mi dokonce jeden muž nazpíval píseň
  • pochopila jsem, jak moc jsem se duševně posunula v průběhu pěti let
  • zase jsem si udělala další seznam, k té spoustě dalších
  • znovu vyzkoušela mé kouzelné schopnosti alá mentalista
Každopádně mě to bavilo a rozhodně vám to doporučuji vyzkoušet! Uvidíte, že se vy i vaše přátelé pobavíte:)

A přidávám vám sem jednu písničku, na kterou jsem už skoro zapomněla, ale přesto ji miluji!
Jaká je ta vaše nej písnička a vyzkoušíte přiřadit písně ke svým blízkým a kamarádům?

Ptáček zpěváček


3 komentáře:

  1. ja si vubec nepamatuju nazvy pisnicek a nejak nevim, jak jinak si je zapsat :-D :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já znám někdy názvy, někdy text, který jsem zadala do googlu a našlo mi to písničku:) A hlavně mám svůj playlist, kde mám ty oblíbené, tak to pro mě bylo snadnější:)

      Vymazat
  2. Are you looking for free Google+ Circles?
    Did you know you can get these ON AUTOPILOT & ABSOLUTELY FREE by using Like 4 Like?

    OdpovědětVymazat