sobota 2. ledna 2016

Zdravě a nepečeně - Mrkvový dort

Není nad to, když máte po Vánocích chuť zase péct:) Cukroví už nám pomalu ubývá a já už přemýšlím na co se vrhnout.

Tentokrát jsem si našla nepečený recept, ale věřím, že chutnat bude skvěle. Chci vyzkoušet Mrkvový dort.
Potřebujete na něj
hrnek strouhané mrkve
hrnek strouhaných jablek (dávám bez slupky)
půl hrnku kokosu
půl hrnku směsi ořechů a slunečnicových semínek
půl hrnku datlí
200 g brusinkového šmakouna
lžíce medu
2 lžíce bílého jogurtu
Postup
Nejdříve si pokrájejte datle a namočte je alespoň na hodinu do vody. Poté je roxmixujte na kaši a tu smíchejte s nastrouhanými jablky, mrkví, kokosem a nahrubo roxmixovanými ořechy. Dalším krokem je výroba náplně. Nakrájejte si Šmakouna a přidejte k němu med a bílý jogurt. Polovinu směsi s mrkví a jablky pak utlačte do formy, navrstvěte krém a nahoru dejte opět mrkvovou směs. Nechte do druhého dne ztuhnout v lednici a můžete dozdobit a podávat.

Inspirace je od Petry Urbánkové/Foto Pinterest

Už jste někdo tento dort zkoušeli? Povedl se vám? Jaké nepečené dezerty máte nejraději?
Já jsem velmi zvědavá a ráda se pak pochlubím s výtvorem:)

Mrkvový zajáčik


4 komentáře:

  1. Mrkvový dort jsem si dala nedavno v Neru a byl výborný, a tak jsem se ho pokusila splácat doma... no tak dobrý tedy nebyl, ale vyzkouším tvůj recept, snad to bude lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ho taky jednou měla v restauraci a přišel mi hodně suchý, tento recept vypadá chutnější a hlavně vláčnější:) Tak uvidíme:)

      Vymazat
  2. Dneska jsem to zkoušela, a letí to za stálého míchání do koše, fujtajxl :(

    OdpovědětVymazat