neděle 31. ledna 2016

Víte, co je zítra?

Dnešním dnem končí leden a začíná únor. To je ale novinka, co?:) Ale hlavně končí období zimního slunovratu. Všechna energie a síla přírody se začíná obnovovat a konečně se začneme cítit líp. Schválně si toho všimněte!:)
Mimo jiné Keltové uctívali přicházející světlo ve všech podobách. Oslavovali slunce, vnitřní světlo i světlo, které symbolizovalo poznání a vědění. Na začátku února bychom tedy měli být všichni v plné polní a mít síly a energie na rozdávání.
Tato doba je také vhodná k novým rozhodnutím a důležitým krokům. Třeba já mám v plánu pustit se do svého důležitého předsevzetí. 
Pokud máte doma děti nebo i dospívající tak se také zaměřte na to, co se vašim ratolestem prvního a druhého února zdá ve snu. Podle toho poté můžete společně odhalit skrytý talent vašeho dítěte, jeho vhodné budoucí povolání a také životní cíl a poslání. Ale to jen spíš tak pro zábavu:)
Nové slunce, které nám přinese únor neznamená pouze blížící se příchod jara, ale také změny v životě. Věřte, že je jen na vás, zda a jak moc budou příjemné.
Nenechte se rozhodit lidmi, kteří za to nestojí a kteří se vám snaží pod nohy házet klacky nebo minimálně své ego. Neřešte věci, které momentálně nevyřešíte a zbytečně byste se trápili. Vím, že se to dobře říká a hůře dělá, ale já sama se řídím jednoduchým a prostým pravidlem.

"Nikdy nedovoluji nikomu, aby mi ničil můj vnitřní mír."

A když tohle zvládám, tak jsem spokojená, šťastná a zůstává mi úsměv na rtech.
Takže Mí Milí - krásný Svátek Světla, úspěšný start do nového měsíce a hlavu vzhůru, jen tak můžete vidět až ke hvězdám!

Čekající na slunce

4 komentáře:

  1. to je nádherný článek, zrovna k němu poslouchám takovou uklidňující hudbu :) tak ať se nám daří už jen dobře! :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) taky jsem u toho poslouchala hudbu, to se pak nejlíp píše:) Tak jaké byly sny na začátku února?:)

      Vymazat
  2. Nádherne fotky super zábery ;)
    Taky pozitívny clanok velmi dobre mi padol ;) rada mám take články

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc:) Poštěstilo se a byl hezký den, tak jsem hned vyběhla fotit:) Jinak pozitivní nálady a energie není nikdy dost:)

      Vymazat