sobota 23. ledna 2016

Skromnost a pokora!

Nemáte někdo pocit, že se poslední dobou dějí zvláštní věci? Já teda jo! A myslím tím všechna ta hmatatelná a viditelná kouzla kolem. Dnes musím říct, že jsem vděčná za svou rodinu, za zdraví mé i všech okolo a pak taky za ty chvilky, kdy si můžete s někým blízkým jen tak vychutnat tu chvilku ticha a vědomí, že jste.
Dnes jsem zažila opravdu velmi příjemný den a setkání s nadmíru příjemnými lidmi. Věřili byste, že jeden z těchto lidí byla má milá paní zubařka? I když ji navštěvuji jen akutně a velmi nerada, tak z každé návštěvy odcházím s bílým úsměvem a opečovaná. Za to snad i ta chvilková bolest stojí:)
Za poslední týden jsem toho zažila až až. Jsem plná dojmů, pocitů a hlavně dobré nálady.
- konečně jsme navštívili zahradu a náš kouzelný domek, musím říct, že zima je i na tomto místě nádherná, to ticho, zasněžený les a k tomu ta zvláštní tajemná atmosféra našeho malého ráje na zemi
- opět jsem po dlouhé době vyzkoušela enkaustiku (malování žehličkou a voskovkami) a také keramickou výrobu dekorací pro radost i pro štěstí
- návštěvu rodičů i prarodičů se spoustou výborného jídla i pití
- oběd s velmi blízkým přítelem, kterého jsem neviděla snad už roky
- navštívení vzácného člověka, o kterém píšu Bakalářskou práci a zjištění, že skromnost a pokora ještě nevymřeli
Fotografie A.Pánek
- dočtení několika úžasných knih, které jsem našla pod stromečkem (víc příště)

- spoustu redaktorské práce, která mě neuvěřitelně baví, zajímá a jsem za ni vděčná
- a k tomu všemu mám poslední dobou opravdu velké štěstí na lidi kolem sebe

Díky za to všechno!

A co všechno jste zažili vy? Máte ve svém životě také kouzla?

Všem vám jich posílám plnou náruč!

Čarodějná

2 komentáře:

  1. Krásný článek.....pro mě je kouzlem každý hezký okamžik. Třeba teď - venku kouzelně sněží, dcera si v pokoji zpívá a manžel mi přinesk voňavé kafe. Prostě kouzelné :-)

    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Také se snažím užívat si každou chvilku naplno:) Líbí se mi moc, jak si popsala suprovou náladu u vás, úplně se na to člověk naladí:)

      Vymazat