pátek 1. ledna 2016

Rok nám utekl...

...doslova jako voda!

Ani jsem se neohlédla a je tu další rok. Ten čas nějak letí, nezdá se vám?

Ale je pravda, že jsme toho zažili spoustu!
 Já jsem šila, malovala, vyráběla, vytvářela anděly, ilustrace do mé další knihy i dárky svým blízkým.
 Byla jsem obdarována myškami pod křídla a myšky se mi objevovaly všude, kam jsem se podívala:)
 Užili jsme si podzimní moře, nabrali teplo na zimu, hodně jsme četli, chodili bosí, trávili čas spolu, užívali si.
Zažili jsme několik astronomických jevů, naučili se chodit po kamenech, podnikli tajemné výpravy ve dne i v noci a znovu se okroužkovali. K tomu všemu jsem našla své sourozence a mezi nimi svou spřízněnou duši - sestru, která je má druhá polovina. Skoro jako by blíženec ve mě byl najednou celistvý:)
Oslavili jsme nesčetné množství narozenin, svátků, výročí, Velikonoce i Vánoce. Ochutnali novinky a dobroty z boxů, přejedli se čokoládou a přepili se burčákem, vínem i šťávou. 
Koupili jsme zahradu s domkem a začali si stavět svůj sen. Naučili se poznávat a sbírat bylinky, začali s nimi kouzlit a zkoušet:) K tomu všemu jsme se toulali lesem, fotili příběhy a žili celý rok naplno!
Na kurzu jsme se místo vědomostí a dovedností spřátelili s fajnovými lidmi, zasmáli se a zablbli jako na základce. Vypili jsme velké množství čajů i těch ledových káv a vychlazených piv. Užívali jsme si relax ve vaně plné pěny, ve wellness a nepřestali se svými rituály. Tančili jsme, převlékli se za masky a zpívali opravdu nahlas!
 Nenechali jsme spát ani svou kreativitu a v souznění s přírodou jsme vyráběli, motali, tvořili a lepili.
Velkým krokem tohoto roku bylo pořízení si knihovny a srovnání mých milovaných knížek. A že jich ale za ten rok přibylo!
A samozřejmě nesmělo chybět ani skvělé jídlo, nové chutě, ojedinělé recepty, inspirace všude kolem a k tomu gurmánské zážitky a potěšení našich chuťových buněk:)
Zároveň jsem tento rok dostala i úžasné dárky. Kdy se mi splnil sen foťákem, mým prvním novým mobilem a také vytouženým anglickým lukem (a proč by na fotce nemohl být naopak!)

Tento rok byl opravdu hektický, mnohdy náročný a plný zvratů. Občas jsem já i lidé okolo mě přestávali doufat, měli pocit, že nic nedává smysl a couvali, ale pak jsme zase zvedli hlavu a šli dál. Šli svou cestu hrdě a nebojácně kupředu...a to přeju i vám mí Milí!

I když máte pocit, že život občas stagnuje, že jsou všechny dveře kolem vás zavřené na petlice a nic se vám nedaří, tak nezoufejte! Vždy přijde nový den a nové ráno, možná třeba i nový rok a pak to bude všechno jinak. Líp, s větším množstvím naděje, s velkou dávkou humoru, se sluncem a "myším" pohlazením. A hlavně s láskou na každém kroku!

Díky za vás! Že jste a že jste tu se mnou! 

Novoroční

2 komentáře:

  1. Moc krásné. Co to je prosím tě za foťák? vypadá moc hezky. To já dostala tyto náušnice se zirkony http://www.goldeligius.cz/zlate-nausnice/nausnice-se-zirkony-n3024.html , gymnastický míč a permanentku do posilovny ;) Janča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Je to Nikon L840. Téda míč a pernamentku bych brala hned taky:) náušnice vypadají moc hezky:)

      Vymazat