pátek 29. ledna 2016

První novoroční box

Na začátek roku jsem se těšila i kvůli prvnímu novoročnímu boxu. No pořád přemýšlím a váhám jestli Brandnooz box nechat nebo zrušit. Mám pocit, že toho chodí čím dál méně. Zdá se mi to nebo je to opravdu tak?

A co tedy tentokrát přišlo, překvapilo, oslovilo a co neoslovilo?

Stoprocentní jablečný džus - výborná záležitost, ale bylo ho zoufale málo:)
 Hotová jíška - jíšku moc nepoužíváme, ale možná sem tam lžička padne:)
 Ricola bonbony - známá a ověřená věc, neurazí, ale ani nenadchnou
Mixitka - tyčinka s příchutí třešeň a mandle, zajímavá, ale pro mě vcelku drahá. Chuť nic ohromujícího, ale osvěžující a příjemná.
 Mentos čokoládové - zajímavý nápad, ale nemám v lásce karamel, takže za mě lepivé karamelky:)

Sáčkové polévky - málokdy doma vaříme ze sáčku, ale tyto polévky jsou prý bez konzervantů, bez éček a celkově bez chemie, tak vyzkoušíme a uvidíme

Šampíčko - příjemné překvapení pro nás stále oslavující život:) Ale opět málo! Každopádně na Valentýna jako chuťovka, proč ne:)
Pivo - to se doma neztratí, můj muž na něj měl zrovna včera chuť, takže vcelku fajn
 No a to je celý náš box. Přijde vám toho málo nebo dost?

Jak se vám líbí tento box? Koupili byste si jej? Co by vám z něj chutnalo a co naopak ne?

Přemýšlivá
rozhodující se

4 komentáře:

  1. Taky mám pocit, že je toho méně, ale....já se na box těším jako malé dítě:-) Rušit ho nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miši, to je právě to, já se taky vždycky těším. Alespoň jedna jistá a příjemná poštovní zásilka měsíčně, k té spoustě účtů a složenek:D

      Vymazat
  2. Mě Brandnoozy, tak jak jsem je viděla na různých blozích, moc neoslovily, tak jsem si je nakonec neobjednala. Měla jsem pár balíčků Zajíci v krabici, tam spíš byly věci, co člověk nekoupí ve většině supermarketů. Ale teď je taky neberu, potřebuju trochu dopotřebovat, co je ve špajzu. A abych uspokojila svou touhu po překvapení, tak občas swapuju (a dost swapů jsem měla právě s jídlem).
    Z tohto balíčku by mne oslovil jen džus a mixitka (tu jsem dostala v jednom swapu a chutnala mi docela dost) a jinak by to bylo spíš zklamání ...
    http://werka13.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, děkuji za velmi zajímavý komentář. Dívala jsem se na ty Zajíce a vypadá to velmi zajímavě, přemýšlím o změně z Brandboxu na tohle:) Jinak co je to swapování? řekneš mi o tom víc?:)

      Vymazat