středa 13. ledna 2016

Plány pro tento rok

Po krátké odmlce se opět vracím. Musím uznat, že předposlední semestr mého studia mi dává vcelku zabrat. Dvě zkoušky, které jsem dělala nebyly vůbec lehké - i když se mě o tom snažili spolužáci přesvědčit. Do toho psaní bakalářky, práce, domácnost a povánoční shon - klasika nového roku:)
Mezi další novinky by se dalo zařadit spoustu dalších věcí, které ale nejsou nijak příjemné. K těm lepším věcem musím dodat, že jsem se po večerech stihla věnovat i čtení, napsat pár dalších seznamů a plánů do dalších měsíců - a že těch plánů je!
  • přečíst konečně knihy, které mám v knihovně rozečtené nebo nově koupené klidně i půl roku
  • pořídit si další knihy (a hlavně ty těžko sehnatelné)
  • máknout na zahradě tak, aby se tam dalo skorobydlet
  • dodělat úspěšně své studium a jít i dál
  • věnovat se své práci s ještě větší láskou a nadšením než doteď
  • konečně začít cvičit a jíst správně (a o podrobnostech se dozvíte příště)
  • dodržet minimálně jedno předsevzetí od mého muže
  • pořídit si opět pár zajímavých věcí z mého seznamu přání - ZDE
  • chodit více za "kultůrou" (myšleno například kino, divadlo nebo hvězdárna)
  • udělat další velké kroky k přírodě (a vegetariánství?)
  • psát si do diáře dřív než 14 dní po všech proběhlých aktivitách
  • A možná ještě víc spát?:D
A jaké plány máte do nového roku, který už je teda pěkně rozjetý, vy?

Seznamová








6 komentářů:

  1. To s tím diářem a zapisováním máme stejné :D Hodně štěstí při zkouškách..:)

    kridlavdusi.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda:) a těší mě, že v tom nejsem sama:D Jinak děkuji, snad dobře dopadnou:)

      Vymazat
  2. Míšo, držím palce ať se Ti vše ze seznamu splní. Myslím na Tebe!
    Lucinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko moc děkuji:) něco už se plní, něco si zatím dává pěkně na čas:)

      Vymazat