pátek 15. ledna 2016

Margotkové muffiny

Tak jsem zase skoro po týdnu pekla. Tentokrát mám recept na extra dobrotu. Mám ho od Klárky, která má také blog - tady!
Přikládám recept na - Margotkové muffiny
Potřebujete
3 vejce
1 smetana ke šlehání
250 g krystalového cukru
250 g polohrubé mouky
1 margotka
1 kypřící prášek
1 vanilkový cukr
dle libosti - nutela, bílá čokoláda

Postup
Všechny suroviny smíchejte dohromady. Nastrouhejte margotku a promíchejte. Těsto je opravdu velmi lepivé a dost špatně se s ním pracuje, ale ta výsledná chuť to "trápení" vyváží. Já jsem pekla v silikonových formách. Dala jsem jednu lžící těsta, lžíci nutely a opět lžící těsta. Tím vznikly plněné muffiny:)

Muffiny jdou i docela těžko vytahovat, protože těsto se lepí i na silikon. Nechala jsem je tedy ve formičkách úplně vychládnout a už šly ven lépe. I přesto se mi některé kousky rozpadly, což ale mým strávníkům vůbec nevadí. Alespoň podle toho, jak rychle tato sladká tečka mizí.
Vyzkoušíte tento recept? Máte ještě nějaký zajímavý tip na muffiny?

Margotková



Žádné komentáře:

Okomentovat