středa 16. prosince 2015

Předvánočně a ve shonu

Tak u nás to poslední dva týdny vypadá velmi podobně každý den. Píšu články do práce a pak peču, balím a chystám:) Takže můj počet dárků stoupá a k tomu všemu mi chodí milá překvapení i domů. Jsem překvapená a nadšená!
Samozřejmě všechny dárky si nechávám pod vánoční stromeček a dřív nerozbalím vůbec nic:) 

Z vánočního cukroví už mám upečené vanilkové rohlíčky, tlapky, perníčky i nazdobené, linecké i slepené, kokosky i ochutnané a ještě mě čeká dodělávka košíčků, slepení ořechů a zdobení zázvorek se skořicí. K tomu už jen dva tři druhy nepečeného cukroví a můžeme začít ujídat! I když můj muž už má boule za škraňkama:)

Co se týče dárků, tak vám je ukážu až po vánocích. Jediné, co můžu říct už dnes je, že se u nás lepí, staví, gravíruje, maluje, šije, tiskne, něco málo kupuje, ale převážně všechno prochází mou kreativní úpravou:) 
Tento víkend možná udělám nějaké vánoční dekorace a trošku nazdobím bydlení, i když mě upřímně stačí stromeček a světýlka:) No a taky ten náš mini vyráběný betlém:)
A jak jste na tom vy? Už máte hotové nebo koupené dárky? Co vy a cukroví a co výzdoba?

Ve shonu
ale nadšená



6 komentářů:

  1. Nádhera, máš doma skvělou vánoční atmosféru. Já od té doby co jsem se přestěhovala na Slovensko, tak jsou pro mě Vánoce úplně o něčem jiném. Vždy jsme byly na Vánoce celá rodina, pod stromečkem spousty dárků a teď trávíme Vánoce ve dvou a chybí mi tu spousty dalších lidí a hlavně pod stromečkem spousty dárků, i když nebyly všechny pro mě. Vím, že Vánoce nejsou jen o dárcích, jen už to není to, co to bývalo. Jinak dárek už mám koupený a zdobit budeme trochu později. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) je pravda, že mě taky chybí domácí Vánoce u našich a babiček, ale snažím se alespoň atmosféru vytvořit v bydlení u muže:)

      Vymazat
  2. Já už mám zabaleno, upečeno..Letos jsem v předstiju..A už si jen užívám klidu..Pa..... Krásné Vánoce..Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že máš ještě nohy nahoře Ilonko a užíváš povánoční klid jako já:)

      Vymazat