středa 30. prosince 2015

Předsevzetí originálně?

Každý rok si dávám předsevzetí, to abych měla co porušovat a pak zkoušet plnit znovu a znovu, až uplyne celý další rok a já jsem pořád nezhubla, nechodila víc do školy, nevenčila pravidelně psa ani nechodila spát hned po večerníčku:)
A tak jsme to tentokrát vymysleli jinak! Já už jsem nemohla vydržet pár věcí, kterými mě štve můj muž a on měl stejný problém. A tak jsme si letos napsali předsevzetí navzájem. On mi napsal 8 věcí, které by chtěl, abych dělala nebo nedělala a já mu napsala to samé!
Zde se můžete podívat, že s dodržováním těchto pravidel bude v naší domácnosti spoustu legrace nebo ještě větší chaos než je teď!:)
Předsevzetí mého muže (psané mnou)
1) Přestanu svou ženu neustále plácat po zadku s rádoby vtipnými poznámkami a komentáři a taky pochopím, že když chce žena obejmout a zmáčknout, tak má také jiné části těla než jsou prsa! (a opět zmíněný zadek!)
2) Nebudu si neustále stěžovat, že moje žena vaří skvěle a hodně, protože mě do jídla nikdo nenutí. Já sám vždy všechno sním, vylížu talíř a ještě si chci přidat. Moje žena nemůže za to, že je mi mé oblečení na motorku malé!
3) Když bude moje žena mluvit, tak nebudu soudit, jestli je to zajímavé, ale budu vždy! poslouchat a vnímat. (vnímání neznamená, že si budu vždy pamatovat poslední tři slova, kdyby je chtěla náhodou zopakovat)
4) Nebudu na všechno, co lidi kolem mě (a hlavně moje žena) odpovídat slovem NE! Maximálně toto slovo použiji u otázky mé ženy: "Jsem tlustá miláčku?"
5) Alespoň párkrát do roka (ideálně několikrát týdně) se nebudu chovat jako neandrtálec. Zjistím, co je to sprcha, parfém, čisté ponožky a trenky. Taky pochopím, že bílé tričko nepatří do pračky tehdy, až je černé!
6) Nebudu neustále říkat, že jsem hrozně tlustý a potřebuji zhubnout, když vážím o hodně méně než moje "štíhlá" žena, jak jí to neustále tvrdím!
7) Nebudu všechny lidi kolem x-krát denně nutit dívat se na pohádky, animáky a filmy s happyendem, když vím, že všichni ostatní, kromě mě, milují dramata a horory!
8) Budu s ženou, psem i dětmi trávit více volného času a zábavy. Volný čas a zábava opravdu není spánek, hraní na počítači, když žena vaří ani práce na domě a zahradě.
Předsevzetí pro mě (psané mým mužem)
1) Nebudu používat povzbuzující nápoje, protože mé okolí pak trpí mou hypersupermegaaktivitou.
2) Budu na všechny hodná a milá, protože je krásné být milý a pozitivní emoce jsou super a dělají dobro. 
3) Když pracuji nebudu vrčet na ostatní, protože oni na mě taky nevrčí, když pracují a nebudu na ně protivná ani jindy.
4) Nebudu se pořád bavit o lidech, o kterých řeč, je se mnou pro druhé nepříjemná. 
5) Nebudu pořád vařit kvanta výborného jídla a vykrmovat svého miláčka, poskytnu mu pouze to, co bude chtít.
6) Budu řádně chodit do školy a pokud můj miláček někam půjde sám, tak nebudu mít rýpavé řeči a vzbuzovat nepříjemné pocity, uvědomím si, jak mnoho času spolu trávíme a nebudu tvrdit opak
7) Nebudu po druhých vyžadovat, aby byli dokonalí jako já a nebudu jim pořád něco nutit, pokud oni sami se nechtějí něco naučit a budu je mít ráda i s jejich nedokonalostmi. A pokud něco nepochopí nebo přeslechnou, tak jim to ráda zopakuji a vysvětlím.
8) Budu chápat věci tak, jak mi je někdo říká a ne tak, jak je chci pochopit.
Hahaha myslím, že tyto předsevzetí opět padnou! Tolik hloupostí jsem od mého muže ještě nikdy nečetla, prý něco chápu jen podle sebe - cccc! Já to náhodou moc dobře pochopila!
Co na naše vzájemné pravidla říkáte? A dáváte si také nějaké novoroční předsevzetí vy?

Pobavená

8 komentářů:

  1. Super nápad. Vaše předsevzetí mě pobavila :-)Vidim, že je to všude stejné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsme pobavili a jsem i ráda, že v tom nejsme sami:) Taky jsme se zasmáli, jak je náš pohled na věc podobný:D

      Vymazat
  2. To je vážně originální! Moc jsem se bavila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda:) No my už se to dva dny snažíme dodržovat a já nevařím a dojídáme zbytky, tak je muž nadšený:D

      Vymazat
  3. To je výborný nápad! :-D Mám pocit, že kdybychom to s mou drahou polovičkou zkusili, tak by ty seznamy dopadly dost podobně! :-D Zkusím to navrhnout :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus a pak dej vědět, jak jste dopadly:) My už dodržujeme, ale jsou to nervy:D

      Vymazat
  4. To je krásné :)) Taky jde vidět, jak umí být žena krásně výřečná :D


    December Favourites

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, a to jsem se to snažila co nejvíc zkrátit, ale když já mám pořád co říct:D Chudák muž!:D

      Vymazat