sobota 26. prosince 2015

Poslední box tohoto roku

Už dlouhou dobu přemýšlím, jestli ještě chvilku brandnooz box nechat nebo jej už zrušit. Listopadový box mě přesvědčil o tom, abych jej nechala, ale prosincový mě upřímně zklamal.

Možná proto, že už minimálně po druhé nám přišla smetana. Člověk pořád neví, co s ní:) Máte radu?
Ale potěšili nás brusinky a také křen.

Džus byl teda výborný, akorát poměrně obyčejný. Prostě pomerančový džus. Nic zvláštního. Bohužel.
Kávu u nás nikdo nepije, takže putovala blízkým. Přitom to byla nejdražší část balíčku:)
A ten zbytek, no nic moc, ale tak před Vánoci byl člověk rád za jakoukoliv krabici s překvapením.




Líbil by se vám tento box?

Dnes tedy maximálně skromná
a smířená:D

10 komentářů:

  1. Taky jsem čekala něco víc, ale vcelku je to ok. Je pravda, že je to jeden ze slabších boxů. Já stále doufám, že jednou přijde něco velkého :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky myslela, že na Vánoce tam bude něco super:) A taky čekám na velké překvapení, tak uvidíme:) ještě dám boxu šanci:D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ano, přesně takto je to výstižné:)

      Vymazat
  3. Co se smetanou? Třeba na novoroční svíčkovou, tam využiješ i brusinky :-) Já z bixu využiji všechno, takže za mě OK. Zvu tebe i tvé čtenářky na svůj blog, kde taky probíhá GA: siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, už jen sehnat dobré masíčko:)

      Vymazat
  4. No síce sa tomu moc nerozumiem (tomu čo v boxe normálne chodí) ale ja by som vedela využiť absolútne všetko a to s veľkým nadšením. Idem ale pohľadať na tvojom blogu aké boli ostatné aby som si vedela utvoriť poriadny názor. Každopádne zaujímavý článok.
    A čo so smotanou? Napríklad do brokolicovej-krémovej polievky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No normálně jsou v boxu novinky, které jsou v obchodech zatím nedostupné nebo příliš drahé. Já teda skoro všechny tyto suroviny už měla, proto jsem byla mírně zklamaná:) Využiju taky všechno, když už to mám:) A děkuji za rady co se smetanou - asi nakonec vyhraje svíčková:)

      Vymazat
  5. No já taky nevím, co je normálně v takovýhle boxech, ale objednávat si nějaký box, aby mi v něm přišlo tohle? Vlastně nic z toho bych si v obchodě nekoupila a nějak si to objednávat jako překvápko mi přijde jako slušné vyhazování peněz. Pf.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak minulé boxy byly vážně super, viz. záložka Boxy:) Například marcipánová kofola, mandlový rum a různé další dobroty, které v obchodě ještě nebyly nebo stály opravdu hodně. Cena boxu mi přišla naprosto super a vyhovující s obsahem. Tento box mě moc nezaujal, ale uvidíme, co přijde dál:) Běžně člověk nechá v obchodě jen za rohlíky, mléko, máslo, popřípadě nějaký ten salám nebo sýr na snídaní to samé, co za tento box, takže s vyhazováním peněz nesouhlasím, ale každý to máme jinak. Co člověk, to názor - a právě to se mi líbí:)

      Vymazat