sobota 26. prosince 2015

Jak vypadaly naše Vánoce

Tak je to za námi. Taková dlouhá doba příprav, chystání, nakupování dárků, pečení a balení a pak den dva a je to pryč. A další Vánoce zase za rok:)
Letos jsem si seznam dárků napsala s předstihem. Kromě internetového seznamu přání dostal můj muž i kreslený seznam. Je fakt, že jsme to spíš brali jako legraci a nečekala jsem, že toho z mého šíleného seznamu dostanu tolik.
Kromě toho, že jsem dostala opravdu velké množství nádherných dárků, které jsou jeden hezčí a lepší než druhý (ukážu vám v příštím příspěvku a podrobněji rozepíšu), tak jsem také dárky vyráběla. Tady jsou některé z nich. Jiné jsem ani nestihla vyfotit, ale možná je uvidím brzy na majitelích:)
Ani tento rok nesměl chybět vyráběný mini betlém a hezky rostený stromek. Tentokrát jsme jej koupili opravdu velmi levně, protože jsme se s mužem vsadili a on mi tvrdil, že stromek nevykouzlím pod 300 Kč. A vidíte - vykouzlila jsem. Díky vesmíre:)

Stromeček zdobíme dřevěnými hračkami, které mám už od malička. Chtěla jsem si pořídit nové, ale nemůžu dopustit na tyto. Sem tam postavičky nemají ruce nebo nohy, andělům chybí křídla a můj muž chodí a vše poctivě opravuje a lepí - a pak to má ten správný láskyplný náboj.

Co se týče prostírání stolu, tak se mi stalo něco opravdu velmi vtipného! Mamča mi s předstihem dala nádherné vánoční prostírání, k tomu krásný barevný a sváteční ubrus a nakoupila jsem opravdu originální ubrousky. A týden před Vánoci jsem to všechno nachystala na hromádku a chystala se to vyžehlit a mít připravené. Pak jsem na ubrusy i prostírání zapomněla a na Štědrý den jsem se chystala prostřít. A tuto důležitou! hromádku jsem nenašla! Nikde! Přeskládala jsem celý dům a nic. Takže doteď čekám, kdo bude mít nadílku ve vánočním balíku! Protože já to opravdu doma nemám!:D

Vánoční cukroví začalo mizet už před Vánoci, ale něco jsem přece jen uchránila. Babička mi věnovala trojtalíř po kterém jsem už dlouho toužila a já mohla vesele servírovat.

Velké překvapení nás čekalo, když jsem všechny dárky vyskládala pod vánoční stromeček a my zjistili, že pokojem už skoro neprojdeme. Kiwi si lehl do hromady dárků a čekal tam na nás jako vánoční překvapení. Neustále na všechny krabičky škrabal a snažil nás donutit rozbalit dárky co nejdřív. Rozbalování trvalo 3 hodiny! 
Ale hlavní je, že nikomu nezaskočila kost, tentokrát jsem nezapomněla nachystat příbory a nemuseli jsme pít polévku z talířů, jako minulý rok (znáte tu pověru o tom, kdo vstane od stolu?) a můj muž si opět setřel výherní los s odměnou. Minulý rok byl jediný kdo vyhrál a tento rok také. Nejdřív jsme si asi půl hodiny mysleli, že vyhrál 100 000 Kč, poté zjistili, že si musí setřít ještě částku - a tam bylo 10 Kč. Taky dobré, ne?

Večer jsme završili pohádkami, hraním s dárky a konečně zaslouženým odpočinkem. Do dnešního dne jsme navštívili rodiny, najedli se a napili a snažíme si užívat chvilku pohody. A mám takový pocit, že co jsem zhubla vánočními přípravami, tak se začíná pěkně vracet zpátky i s bonusem. Jdu to zkusit potlačit figurkou z kolekce! Ať žije vánoční obžerství! A předsevzetí do Nového roku?:D Klasika - zhubnu!:D Ale o tom zase až jindy.)
Příště vám ukážu ty hromady dárků rozbalené:)

Jak jste slavili vy? Také se vám Vánoce povedly?

Příjemně prožívající
ještě mírně slavící



8 komentářů:

  1. Páni koľko darčekov :) To jedlo vyzerá super :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jídlo už pomalu mizí, takže se nejspíš docela dá:) No a ty dárečky:) to je tak, když člověk nakupuje od října ve slevách:)

      Vymazat
  2. Jé, ten kreslený seznam přání vypadá skvěle! :D A ten nápad je taky super. Já jsem si seznam napsala jenom v počítači a pak jenom vytiskla. Ty vyroebné dárky jsou také moc hezké! Já jsem mamce vyrobila jenom šumivky do koupele, a to jsme je ještě dělali ve škole :D Holt moc nejsem na to výtvarničení.
    Stromeček máte moc hezký. My jsme minulý rok také zdobili dřevěnými ozdobami, ale letos ne. Letos jsme použili zlaté umělé koule :D
    No, je vidět, že se jste měli moc hezký Štědrý večer! :) Dárků jste měli hodně, cukroví bylo výborné a večeře určitě taky! :)
    Moc hezký článek! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no musím dělat vždy podrobné návody a popisky, aby muž věděl i kolik to stojí a kde to koupit:D Šumivky jsem dělala minulý rok, ale hrozně rychle se rozpadly, nevím, co jsem tam dala špatně:) Jinak já přemýšlela také o těch umělých koulích, v obchodě byl výprodej a bylo jich tam třeba 20 kusů za dvacku, ale pak jsme stejně udělali zase přírodní zdobení:) Ano, Štědrý večer jsme si opravdu užili. Vánoce byly náročné, ale suprové:)

      Vymazat
  3. Tak ten seznam je parádní! :D :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No hlavně se v něm muž naštěstí vyznal:))

      Vymazat