středa 9. prosince 2015

Jak pokračuje pečení

Jen rychlá fotodokumentace. Nestačím, nestíhám:) Ale víkendy mám převážně pečící. Takže už se nám to začíná pěkně hromadit.
Máme hotové linecké i pudinkové cukroví.
Konečně mám i vanilkové rohlíčky a tlapky.
No a perníčky už nám také měknou:)

Můj muž už byl schopný sníst minimálně třetinu vanilkových rohlíčku. A to i přesto, že mám krabici schovanou a komůrku zamklou:) Ale zařekla jsem se - nic nedopékám!:)

Od lineckého zatím ochutnal jen jedno kolečko, tak snad mu to vydrží:)

A jak jste na tom vy s pečením? Už jste začali nebo už máte hotovo?

Mě zbývají ořechy, foukané rohlíky a máslové sušenky. A k tomu všemu pár nepečených kousků a možná nějakou tu novinku.

Se zástěrou
ušmouraná od mouky

4 komentáře:

  1. Míšo nádhera! Krásně jsi napekla! Já peču jen linecké, to už mám hotové, a pak budu péct perníčky, ještě si v sobotu u tchyňky vyzvednu vykrajovátka a jdu na ně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko děkuji:) Ale to ještě není všechno:) Jinak teda ty perníčky mám pěkně hnusně nazdobené, nějak se mi nepovedla poleva, ale tak jsem to aspoň zasypala čokoládou:D:D Těším se na ty tvoje, budou určitě hezčí než mé:))

      Vymazat
  2. To je krása. Hodně mi to připomíná dětství,kdy jsme cukroví taky pekli. Já nepeču, protože sladké moc nejím a kdyby to měl jíst přítel sám, tak by z něho za chvíli byla kulička. :-) Jsme jen dva a tak si většinou pár cukroví jen koupíme.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, tolik druhů, jsi dobrá :)

    OdpovědětVymazat