neděle 20. prosince 2015

Hlavně zdraví a pohodu

Tento víkend jsem splnila vše podle svého plánu. Dodělala jsem velký vánoční úklid, rozmístila vánoční dekorace, ubrusy i tančícího Mikuláše:) Nakoupila jsem na Štědrý večer a sehnala i vánoční stromeček. Tak krásný stromeček za necelé tři stovky jsme ještě neměli:)
Konečně jsem dopekla všechno cukroví, které už potají (dělám, že to nevím) začíná mizet:) A pak si muž stěžuje, že nedopne kalhoty. Já za to nemůžu!


A taky jsem roztřídila dárky, zjistila jsem, že mi čtyři dárky přebývají a dosud nemají svého majitele, tak uvidím, kdo bude tak moc hodný a přidělím mu je:) Jinak jsem tento rok dárky měla opět rozdělené na tři kategorie. Hlavní větší dárek, něco vyrobeného a něco z legrace a co třeba vystihuje danou osobu nebo co ji alespoň pobaví. 
Těším se až mí blízcí budou dárky rozbalovat - to mám vlastně úplně nejradši. Překvapení, šok, smích a hlavně tu pravou vánoční atmosféru.


Já jsem si pod stromeček přála samozřejmě milion věcí, ale spíš si vždy přeji maličkosti nebo něco pro svou duši:) Od našich jsem dostala úžasný dárek v předstihu - kurz kreslení pravou a levou hemisférou. (jak jsme ho s maminkou navštívili a co prožili napíšu později, ještě vstřebávám dojmy)

Těším se, jestli najdu pod vánočním stromkem i vyrobené dárky. Ty mám snad ze všeho nejradši. To, že si dal někdo záležet a něco mi ušil, namaloval nebo nějak osobitě dotvořil. A úplně nejvíc sobě, mým milovaným a také vám přeji hlavně zdraví a pohodu. Tyhle dvě věci jsou na Vánoce opravdu nejdůležitější:)

Jak jste na tom s přípravami vy? Stresujete, jste v klidu, stíháte?

Já už si dávám pomaličku nohy nahoru a sedám k pohádkám. Ještě pracovní povinnosti a zabalit dárky, nastrojit stromek a uvařit - pak už si budu chvilku jen užívat:)

A vám doporučuji to samé!

Pohodumilná



2 komentáře:

  1. Už taky finišuji, ještě dodělat výzdobu-zítra, zabalit dárky-něco dnes, něco zítra....zvu Tebe i Tvé čtenáře na GIVEAWAY: http://siraelxy.blogspot.cz/2015/12/moje-vanocne-novorocni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji na soutěž se moc ráda mrknu:) Jinak jsem ráda, že už to mám skoro vše hotové:)

      Vymazat