sobota 5. prosince 2015

Dobrý Anděl

Někdy v životě přijde chvíle, kdy úplně přesně víte, co máte udělat. 

Je zajímavé, že ta chvíle přišla právě dnes, když venku za okny chodí právě Mikuláš, Čert i Anděl. Zatoužila jsem na chvilku stát se také tím andělem.

A pak mě to napadlo! Udělala jsem něco, po čem jsem už dlouhou dobu toužila. 
Jsem pracující člověk, jsem zdravá, mám skvělou rodinu i lidi kolem sebe, dělám to, co mě baví. A za tohle všechno jsem vděčná. Vlastně neskonale vděčná. A vím, že jsou lidé, co tolik štěstí bohužel nemají. A právě těmto lidem jsem se rozhodla pomoct.

Dnes jsem se stala Dobrým Andělem. A rovnou vám říkám, že ten pocit je k nezaplacení. I když nemůžu dát tisíce nebo miliony, které by určitě pomohly a mnohem víc něco zmohly, tak i to málo, co můžu, tak chci dát.
Za poplatky v bance zaplatíme mnohem víc, za paušál, který ani nevyužívám vyhazuji peníze oknem, za pro mě mnohdy zbytečnou kosmetiku a oblečení jsme schopni utrácet šílené částky. A na dárcích a radosti pro druhé zbytečně šetříme. Otálíme s tím dát něco svého a nic za to nechtít. 

A pak možná jednou přijde chvilka, kdy to vše pochopíme a ono už bude třeba pozdě. Chceme něco udělat a nemáme jak. A já za sebe rozhodně vím, že tenhle malý krok je správný a opravdu mi kouzlí úsměv na rty. Takže dávám a zase dostávám. 
A hlavně chci vědět, že za to štěstí a kouzla, které mám ve svém životě nechávám také něco ze sebe ostatním. Chci, aby byla rovnováha zachována a abych mohla s dobrým pocitem chodit spát. A možná se ještě s lepším pocitem probouzet a usmát se nejen na sebe do zrcadla, ale i na Vás!

Já si totiž opravdu myslím, že když člověk může pomáhat, tak má. A ráda si ke svému vědomí, že si na ulici klidně koupím Nový prostor a opravdu z toho "prostoru" pak čerpám a žiju pozitivní energií třeba týden, tak vím, že tímto krokem mi tak trochu rostou křídla. 

A možná někdy....budu mít také anděly nejen ve vlasech:)

Dnes s Láskou

A malou, malinkatou svatozáří
se skrytým kopýtkem a zastrčenými růžky

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji Lucinko:) Ale ty jsi také Anděl, neboj:)

      Vymazat
  2. tak to je skvelé, musí to byť vážne skvelý pocit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je:) Doporučuji ten pocit všem:)

      Vymazat