pondělí 28. prosince 2015

Dárkovaná a vlastně i děkovaná

Tak konečně jsem se odhodlala a píšu o vánočních dárcích. Asi jsem musela být opravdu moc hodná nebo se mí blízcí úplně zbláznili:) Článek je opravdu dlouhý, ale můžete za to vy - mí ježíškové:)
Dostala jsem tolik dárků, že to ani na několika rukou nemůžu napočítat. Každopádně jsem za ně nesmírně vděčná a ráda! Mockrát vám všem děkuji a vážím si toho, že jste si na mě vzpomněli i toho, že vás mám v životě a na mé cestě!
Nejkrásnějším dárkem pro mě bylo, že se Vánoce povedly a strávila jsem je skoro se všemi blízkými a milými. Slavili jsme s mužem, s jeho rodinou, s milovanými rodiči i mou rodinou. Dokonce jsem Vánoce stihla oslavit s přáteli, po skypu i s bráchovou slečnou a s bráškou samozřejmě taky. Se sestrou pak přes internet a s kamarádkou v čajovně. Mám radost a ještě teď se usmívám!
Svému muži jsem konečně pořídila špióna i s kamerou a k tomu domácího trenéra i pro sebe:D
A co jsem tedy dostala já? Víc než dost!

  • Od brášky jsem dostala úžasný dárek, po kterém jsem toužila! Stolík do vany na knihu a skleničku, třeba vína?:) Tohoto dárku si opravdu hodně cením, protože jej bráška s jeho milou tvořili sami. Je to něco úžasného a já jsem opravdu nadšená - Děkuji!



  • Od bráškovi slečny jsem dostala velkou spoustu dárků. Mezi nimi například plyšového divočáka (mé šamanské zvíře), sůl do vany s extra chutnou vůní, deníček na poznámky, kalendář, který vyráběla z jejího i mého okolí a sadu kosmetiky Love. Jsem naprosto překvapená - Děkuji!


  • Od milovaných rodičů jsem dostala povinnou výbavu termo ponožek, legín a utěrek. To se hodí vždy. K tomu ještě zmiňovaný kurz kreslení pravou a levou hemisférou a lístky na operu. Od milované maminky pak ještě navíc ušité podložky, kabelku, kterou sama vyrobila a nádhernou deku, kterou mi taky vyrobila ona. Jsem za své rodiče šťastná a dárky jsem si ihned zamilovala - Děkuji!

 No není úžasná? Deka i maminka samozřejmě:)
 Jak jinak než Pod myšími křídly:)

 Má oblíbená barva, skvělý tvar i materiál. A vejde se mi do ní dokonce i počítač:)
Na kulturní akci už se těším, myslím, že v opeře jsem ještě nebyla, přestože to, já ostuda, studuji:) 

  • Od kamarádek jsem pak dostala záložky do knih, lepítka a od mé milované Haničky úžasný deníček na nápady, modré pírko a andílka pro štěstí. Ona mě zná, ona ví - Děkuji!


  • Od milované sestřičky jsem pak dostala svíčku s nápisem sestra, mou vytouženou Zlodějku knih, knihu o Andělech, legrační pyžamo, zelený čaj, sůl do koupele od malého brášky i od sestřičky, kožený diář, film Padesát odstínů a vlčí přívěšek. A ještě spoustu dalšího, co už se mi nevlezlo a mile mě překvapilo - Děkuji!


  • Od další části rodiny, od babičky, od tet, od rodinné známé a od sestřenky jsem pak dostala tyto další dárky. Až jsem se styděla, kolik toho mám - i vám Děkuji!


  • Od milované Lucinky, která je mou spřízněnou duší (z blogu LSG) jsem pak dostala obrovský balík, který mě úplně šokoval. Perníčky, kosmetika, luxusní sada na vlasy, kterou jsem si plánovala koupit, přáníčka a taky jídlo. No a obří keratinová maska - Lucíšku - Děkuji!


  • Od milované babičky z vesničky, kde lišky dávají dobrou noc jsem pak dostala velkou spoustu dárků. Nádherných, ručně vyrobených a od srdce:) Myší kravaty, diář, anděla pro štěstí, myši pod křídla, teplunké papuče, vysněnou knihu i obal na ni, vyrobenou čepici, zrcátko, náušnice, šitou chňapku i dokonalou zelenou kabelku! Babi, nepřehnala si to s těmi dárky? Mooc ti Děkuji!

 Šité myšky - pro potěšení i pro štěstí:)
 Úžasná kniha i krásný šitý obal. Jsem nadšená:)

  • No a od mého milovaného a milujícího muže jsem dostala tolik dárků, až jsem se skoro červenala:) Musela jsem být tak hodná, že si to ani nedovedete představit:) Dostala jsem vytoužený čaj Himalaya, předplatné časopisu Rozmarýna, terénní luxusní autíčko na ovládání, dva žabí prsteny, mé snové květové hodinky, diář, sponky a parfém. K tomu ještě knihu, dva poslední Mimoně do sady a bongo buben, po kterém toužím roky. No a jako bonus jsme si koupili nové snubní prsteny - k té naší paloučkové svatbě:)

 Šamanský buben - to je moje!:)
 Tyhle hodinky mi připomínají naši zahradu a zároveň jsou stejně jiné a šílené jako já:)
A ty prsteny! Lahoda pro mé oči i pro naše ruce:) Víte, že prsteny se nosí na prsteníčku, protože dle akupresurních i dalších bodů je přímo spojen se srdcem a láskou?

Uff, jestli jsem na někoho/něco zapomněla, tak se omlouvám, ale určitě mě všechny dárky potěšily, dojaly a překvapily. Ještě jednou vám děkuji a jsem neskonale vděčná!

Tak jak se vám líbí moje dárkovaná? A co jste dostali k Vánocům vy a co vás nejvíce potěšilo?

Zavalena dárky
na zážitky bohatá
na lidi kolem sebe nejbohatší

6 komentářů:

  1. Tak ty si musela být letošní rok učiněnej anděl :D Máš šikovnýho bráchu, takový dárek by potěšil i mě :D
    http://lovelylady6.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že jsem se letos stala Dobrým andělem, ale nevím, jestli to má s tím něco společného, spíš mám skvělé lidi kolem sebe:) Jinak teda brácha je opravdu úžasný, vůbec bych neřekla, že něco takového jde jen tak vyrobit:) Už jsem si u něj objednala stolek pod noťas a snídaňový stolek, ale nevím nevím:))

      Vymazat
  2. Ten stojánek do vany je super! Akorát já jsem tak levá, že by se mi podařilo do něj nějak kopnout a bylo by po romantice :D :))
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je, už jsem ho i otestovala a kdybych už neměla studenou vodu, tak z té vany snad ani nevylezu:))

      Vymazat
  3. Ahoj Míši, moc hezké povídání :)
    Máš kolem sebe spoustu lidí, co Tě mají rádi. Patřím k nim taky. A mockrát Ti děkuju za Tvé dárky... úžasnou Andělku :) ....
    Těším se, že se brzy zase uvidíme.
    Zatím Ti přeju hodně štěstí, zdraví, lásky, do nového roku. - Ať je plný kouzel a splněných snů :)
    Haňula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Haňulko, děkuji:) Ty zase patříš k těm, které mám ráda já!:) Za dárky nemáš zač, to já děkuji za tvé:) Kreativní deník používám denně:) Tobě přeju taky krásný rok s velkým množstvím překvapení a příjemných situací, protože Ty a celá tvá rodinka si to hrozně moc zasloužíte!:)

      Vymazat