sobota 5. prosince 2015

Adventní kalendář rychle a jednoduše!

Přes všechny barevné a přeplácané adventní kalendáře, kterých najdete v obchodě tolik a za takovou spoustu peněz, svému muži i jeho dítěti adventní kalendáře už roky vyrábím.

Měli jsme doma natáhlé šňůry se zavěšenými sladkostmi, lepenku na zdi s okýnky, kalendář z toaletních rolek a také ramínko se zavěšenými pytlíky. 

Tentokrát to vyhrála krabice, tavná pistole a kelímky. Velmi jednoduché, ale funkční, příjemné a rychlé:)

Do kelímků jsem schovala čokoládové bonbóny, žvýkačky, lízátka, kinder vajíčka, čokoládky i gumové medvídky. Čísla jsem jednoduše nadepsala centropen fixou:) A je hotovo!

Mikuláš k nám zítra může směle přijít a přinést mým dvěma "dětem" jejich sladkosti:)
A jak vypadá váš adventní kalendář? Vyrábíte si jej nebo jej kupujete? Dáváte si kalendáře i mezi "dospěláky?"

Tak krásný andělsko-mikulášský víkend a ne aby vás odneslo nějaké čertisko!

Mikulášsky nadělující



6 komentářů:

  1. Já žádný adventní kalendář nemám, ale líbil by se mi nějaký s kosmetikou, jen kdyby nebyly tak drahé.Tvůj nápad se mi moc líbí. Muž a dítě musí mít radost při odkrývání. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak radost nakonec měli, ale já se zase popálila o tavnou pistoli. Takže to byla ukrutná práce s kalendářem:))

      Vymazat
  2. Krásně jsi to vymyslela! Já stále doufám, že mi Mikuláš donese nějaký kosmetický kalendář, ráda bych od Baley. Ale já jsem mému Davidovi připravila krásný papírový domeček a naplnila jsem ho Tik Ťaky, ty má moc rád :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi tak jsem ráda, že ti nakonec Mikuláš donesl ten tvůj vysněný kalendář:) A doufám, že byl manžel rád z domečku:)

      Vymazat
  3. Tak takýto adventný kalendár som ešte nikde a nikdy nevidela. Je skutočne asi najzaujímavejší a najoriginálnejší zo všetkých. Krásny nápad :)
    Ja som adventný kalendár dostala, a je to prvý ktorý som po 1 hodine vlastenectva nezožrala :D trénujem si trpezlivosť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že ty nejzajímavější a nejoriginálnější věci vznikají neplánovaně:) Ten můj kalendář měl vypadat úplně jinak, ale nakonec dopadl takto:) Jsem ráda, že udělal radost:)

      Vymazat