čtvrtek 24. prosince 2015

A je to tady!

Tak konečně jsem se dočkala! Vánoce mám opravdu moc ráda. Miluji tu atmosféru, sledování lidí v obchodě, jak se snaží najít něco pro své blízké, shon, kdy je pořád co dělat a nakonec i tu závěrečnou pohodu, kdy si dáme všichni nohy nahoru a užijeme chvíle s blízkými.
Popravdě bych nejradši trávila dnešní den s úplně celou rodinou, ale díky tomu, že jsme na různých místech, tak ty Vánoce mám vlastně několikrát. Začali jsme včera malým vánočním večírkem s přáteli, dnes oslavíme večer s mužem a jeho rodinou, zítra nás čekají mí milovaní - rodiče a babičky s dědou. No a pak zase pár přátel.


Tyto Vánoce jsou snad první, kdy mám všechno uděláno v předstihu. Takže polévka, kterou dělám speciálně jemnou jako pro miminku už je hotová, salát už se chladí, kapr je naložený. Stromek nám už stojí, jen ho dnes dozdobíme a dárky už se nedočkavě chvějí a těší na rozbalení:)
Tak Milí vypínám počítač a přeji vám jen ty nejkrásnější Vánoce, ať se vám splní každé přání a jste se svými blízkými a rodinou šťastní! A hlavně k tomu všemu lásku - a to i bez zlatého papíru!
Až mi z toho jde hlava kolem:)
Krásné Vánoce

slečna ježíšková





8 komentářů:

  1. Krásné svátky i tobě....Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, vám také ještě příjemný zbytek svátečních dnů:)

      Vymazat
  2. Tobě i celé rodině krásné a veselé Vánoce plné lásky a pohody přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkujeme a přejeme to samé:)

      Vymazat
  3. Krásné svátky i Tobě ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Doufám, že sis Vánoce také užila:)

      Vymazat