čtvrtek 12. listopadu 2015

Vyhlášení Hallowenského hopu a malé překvapení

Konec hallowenského knižního hopu!
Nějak rychle to uteklo:) V první řadě vám všem chci hrozně moc poděkovat za zajímavé tipy na knížky, za připomínky k mému blogu i za zajímavé alternativy oslavy Haloweena nebo Dušiček.
Tentokrát nelosoval můj muž, ale já sama!
A výherkyní se stává....Genevra! 
Gratuluji a jsem velmi mile překvapena, že tuto soutěž vyhrála právě má milá a stálá čtenářka, která mi na blogu nechává fajnové a příjemné komentáře! Tak ta výhra asi proto, aby byla rovnováha světa zachována:)

A ještě jedno malé překvapení - vybrala jsem také jeden velmi zajímavý a vtipný komentář z formuláře, který se mi hodně líbil a rozhodla jsem se tento komentář také obdarovat - Slavím Halloween:) Trochu jinak než klasické trick-or-treat. Slavíme jej se sestrou, pečeme cupcakey, děláme dýňovou polévku a další pokrmy z dýní, rozložíme strašidelné sladkosti a dekorace. A když zrovna nesledujem strašidelné halloweenské speciály anebo třeba Hotel Transylvania, tak si pouštíme tajemné halloweenské score :P Moc si to užíváme:)- prosím přihlaste se milé k tomuto komentáři a pošlete mi do mailu vaši adresu!:)
Doufám, že se vám soutěž líbila a že jste si ji užili. A mám na vás další speciální otázku:) 

Chtěli byste vánoční soutěž? O co byste rádi soutěžili?

Knihomilovnice




4 komentáře:

  1. Jeeee, udělala jsi mi obrovskou radost. Moc děkuji. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Výherkyni moc gratuluji. Krásné čtení na dlouhé zimní večery. Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat