úterý 10. listopadu 2015

Vánoční inspirace a plány

Vím, že začal teprve listopad, ale já už píšu vánoční články do práce, vyrábím dárky a celou tou vánoční atmosférou žiju. Moc mě to baví!
Naše vánoční hvězda na špičku stromečku
Pár z dárků od Ježíška:)
Vánoční přáníčka se stíracím losem - muž vyhrál 20 Kč:)
Přináším vám inspiraci a vánoční tipy. A taky vám ukážu, jak u nás vypadaly Vánoce minulý rok.
Štědrovečerní prostření
Ozdoby na vánoční stromeček - inspirováno Mončou z blogu U nás na kopečku
Šité dárky podle obrázků:)
Co je důležité
- mít plán
(udělejte si plán vánočního pečení, vánočních dárků a také nákupu, bez čeho se na Vánoce neobejdete)
- mít sestavený finanční rozpočet
(ke každé položce seznamu si napište, kde a za kolik ji koupit - díky tomu můžete neuvěřitelně ušetřit)
- začít shánět dárky klidně už teď
(nespoléhejte na rychlost pošty a začněte už dnes, navíc můžete srovnávat ceny a vybírat si)
- těšit se a užít si to
(to je na Vánocích asi nejkrásnější - rodina pohromadě, atmosféra a úsměvy blízkých a milých kolem)

Adventní a jedlé věnce


Ukázka adventních kalendářů


Vánoční cukroví






A taky jsem se rozhodla vyrobit náš osobitý betlém:) 



A co vy a Vánoce? Těšíte se? Máte už nějaké dárky? A nějaké seznamy, plány, tužby a sny?:)

trošku předčasná, ale i tak
Vánoční víla


10 komentářů:

  1. Jeee, to šití podle obrázku je super. Na Vánoce jsem se více těšila, když jsem byla malá, teď už to není ono. Navíc asi budeme jenom dva, ale i tak si to doufám užijeme. Kdysi jsme zkoušeli vyrobit perníkovou chaloupku, tu taky dám na blog v nějakém vánočním článku. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně to byla hrozná sranda, když každý vlastně poznal ušité to, co si předtím nakreslil:) Jinak teda já taky milovala Vánoce když jsem byla malá, hlavně protože to nebylo tak pracné jak teď:) to všechno chystání:))

      Vymazat
  2. Já Vánoce miluju. Už teď mám nakoupeno pár dárků, ale balit je budu až později.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já už finišuju:) Ale na to balení se opravdu netěším:)

      Vymazat
  3. Perníkové adventní věnce mám moc ráda :) Sama je každý rok dělám a před rokem jsem si na ně pořídila i šablonky od Tescomy a ty jsou fakt super, můžu jenom doporučit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se letos už trošku lepším, ale pořád ta poleva je šílená:) Jak ji děláš ty?

      Vymazat
  4. Ouvej- tohle mi nedělej! Jen při prohlížení fotek vánočního cukroví jsem přibrala dvě kila! :-)
    Jinak- máš tady super nápady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Jinak už zase peču na tyto Vánoce:))

      Vymazat
  5. Moc hezké! Miluji Vánoce a první dárky už mam nakoupené. Musím říct, že už pociťuji, že v Praze to začíná lidmi houstnout. Krásné cukroví! Také budu péct a také doufám, že se semnou mamka o nějaké podělí :) Předpokládám, že ty zabalené dárky jsou už z loňska? Nebo si byla už tak rychlá?
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Já už s dárky pomalu končím:) A cukroví teda začínám:)) Ano, zabalené dárky jsou z loňska, balím den až dva před Štědrým dnem:) Nejhorší je všechny ty dárky najít:D

      Vymazat