čtvrtek 26. listopadu 2015

Tipy na vánoční dárky

I když ve světě internetu a v dnešní moderní době existuje velké množství webů, kde se dají koupit dárky, tak mě zaujaly Dárky TADY. Taky jsem si říkala, kdy jindy než DárkyTeď!:D
Miluju totiž dárkové koše! A i když si některé z nich vytvářím sama, tak občas je parádní nechat se rozmazlovat a hýčkat jinýma. Mrkněte na dárkové koše SEM!
A co jsem si objednala já? Rozmazlující krém La Roche Posay Hydreane Riche. Jsem na něj velmi zvědavá! Zatím jsem se dočetla, že se ženy, které jej použily, cítily jako znovuzrozená. Tak se těším, že půjdu spát jako čarodějnice a vzbudím se jako princezna:) To se přece vyplatí ne?
Hlavně mám hodně suchou pleť a ta teď v zimě trpí ještě víc. Takže, abych úplně neuschla, tak musím mazat a mazat! V recenzích se také psalo, že krém velmi příjemně voní, je i pro citlivou pleť a hlavně po něm obličej nezůstává mastný. Pod kvalitní značku a bezkonkurenční přípravek se tak podepsalo velké množství lidí, tak musím zkusit taky!
A ještě jeden malý tip pro muže. Tak schválně, jak často dáváte své ženě květinu a jak často vy ženy dostáváte květiny? Dostáváte někdy květiny jen tak? Není na čase to změnit? TU!
Jaká je vaše nejoblíbenější internetová stránka, kde nakupujete dárky? Zkoušeli jste někdo tento krém?

Vánoční šotek







Žádné komentáře:

Okomentovat