čtvrtek 26. listopadu 2015

Předvánoční box plný pití

A opět mě překvapil nečekaně. Vždycky na box zapomenu a pak jsem mile překvapena pošťákem se zelenou krabicí, která je plná chutného překvapení:)

Tentokrát byl box pěkně těžký! A to hlavně proto, že je plný pití. Takže pojďte se mnou odhalit překvapení:) Dnes jsem měla dokonce pomocníka na rozbalování.

Smetana do kávy, ale u nás ji asi použijeme spíš do dezertu. 
 Tiramisu u nás mezi dezerty vede - určitě vyzkouším!
 Minule tatarka, nyní majonéza, proč ne! Na Vánoce se opravdu hodí.
Na tento bujón jsem zvědavá, chtěla jsem jej vyzkoušet už dřív.
Už jsme vyzkoušeli Jsem višňová a na tuhle kokosovou tyčinku už se nám sbíhají sliny:)
Zdravá pochoutka se v zimě opravdu hodí!
V zimě jsou pastilky mým nejlepším kamarádem. Takže za ně jsem opravdu ráda!
Tohle jedno lízátko mě fakt pobavilo:))
Kojeneckou vodu si zabavil můj muž! 
A kousek masa je opravdu skvělé překvapení!
I když pijeme úplně minimálně tak pivo se u nás neztratí. Po takovém nedělním obědě:)
Nefiltrované a pšeničné Krušovice mohu jen a jen doporučit! Ta karamelová chuť!
Měla jsem na ni zálusk už delší dobu. A opravdu je marcipánová! Hodně! A vcelku hodně sladká:)
V boxu byla také sbírka receptů:) Ty se hodí vždycky:)
A takhle vypadal celý náš box:)
Jak se vám box líbí tentokrát? Už jste také zkoušeli objednat?

My jdeme mlsat

8 komentářů:

  1. Marcipánová kofola mi moc nesedí a asi by mě ani nelákala. Jinak mi v boxu nic nevadí a byla bych spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla hodně sladká, ale vypít se dala:)) Jinak je box opravdu super:)

      Vymazat
  2. Hezký boxík,akorát to pivo bych nemusela,ale já pivo nepiju.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja bych byla spokojena.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat