pondělí 9. listopadu 2015

Pozdní procházka zahradou

Konečně jsme se dostali k tomu, abych naši milou zahradu zazimovali. Tam je tak zvláštně, když všechno listí opadalo. Zdá se mi, že je tam ještě větší ticho než normálně. Takové kouzelné ticho:)



Tak jsme posbírali poslední jablka, i poslední kousky červených rajčat, pohladili kvítí a uložili jej k spánku. Objali domek a poprosili ho ať vydrží na rekonstrukci do jara. A zavřeli branku.



A stejně si říkám, že když už tu zahradu máme na kopci, tak když nasněží, tak ten kopec půjdu sjet na igelitce. A proč? Proč ne:)
Jinak jsem si hezky zafotila:) Tak vám ukážu střípky posledních chvilek podzimu.









Máte také zahradu? Chodíte na ni i v zimě? Máte zazimováno? A cítíte už tu blížící se zimu?

Zůstávajíc za ruku s podzimem


1 komentář:

  1. Ahoj Míšo, krásné fotky. I já měla do října svoji zahrádku, o kterou jsem bohužel přišla. Chodila jsem tam i v zimě a užívala si nádherné ticho a spousty ptáčků na krmítkách. Letos bubu chodit krmit do lesa. Měj se krásně. Jitka

    OdpovědětVymazat