pátek 6. listopadu 2015

Když přijede kamarádka z Anglie

Vždycky, když moje milá kamarádka přijede na skok do Česka, tak to znamená jediné! Obžerství, alkohol, smích, relaxace a super zážitky.
Klaso v rajčatové omáčce s kamarádem v hospůdce
Procházka po ústředním hřbitově a noční fotka krematoria
Výborné pivo Merlin v Pivní burze
A jako úžasné překvapení a dárek pro mě (kromě laků, které jsem si přála a výborné čekulády) jsem dostala luxusní wellnes balíček. A musím říct, že jsme si jej opravdu užily!
Brněnská přehrada v mlžném oparu



A přesně tady - Infinit maximus - jsme si užili tu parádní pohodu! 

Užily jsme si kamennou Bali vanu s růžemi:)
A všem vám Milí doporučuji, pokud jste v cuku letu a stíháte milion a půl věcí, tak jako já. Tak se dejte chvilku pauzu! Fakt to stojí za to! Naberete energii a chvilku vypnete. A to se na vás další dny opravdu pozitivně projeví!
Já už zase skáču přes kaluže a běhám s větrem o závod:)

Jak relaxujete a odpočíváte vy? Máte nějaký svůj rituál?

Nabitá baterie


2 komentáře:

  1. Wow, ta vana s růžemi musela být skvělá. Jídlo na první fotce vypadá velmi chutně a lákavě. Hned bych ochutnala. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se mi po hodině z té vany nechtělo ven:) A dostaly jsme k ní i šampus a byla to absolutní pohoda, plánuji tam vzít i muže:) Jinak to jídlo je z vegetariánské restaurace a bylo velmi zajímavé:)

      Vymazat