sobota 21. listopadu 2015

Jaké dárky si přejete vy?

Poslední dobou nějak nestíhám. Je toho najednou nějak moc. Škola, práce, Vánoce a tak dál a dál. Ale všechno jsou to příjemné aktivity, takže si rozhodně nestěžuji!
Za poslední týden jsem byla se psem venku, fotit svět kolem, na výletě v Olomouci, doma u rodičů i navštívit babičku. Pak jsem taky hodně vařila a pekla. 


Mimo to jsem vyráběla vánoční dárky, škoda že vám je zatím nemůžu ukázat. Zatím je jen pečlivě fotím:)
A taky jsem zjistila, že už mi chybí asi jen pět dárků. Tento rok jsem to zvládla celkem brzy, levně, úspěšně a doufám také, že mé blízké překvapím.

Co jste si vůbec Ježíškovi napsali vy?
Dárek od muže s předstihem:)
Já mám svůj soukromý seznam TADY. A podle něj si vždy něco za odměnu koupím nebo vytvořím. Spoustu z těchto věcí se mi také podaří sehnat velmi levně nebo se slevou:)
Těšíte se na Vánoce? Kupujete dárky na poslední chvíli nebo s předstihem?

Vánočně naladěná

4 komentáře:

  1. Super článek :) Já jsem dříve dárky kupovala s velkým předstihem, ale posledních pár let kupuji vše na poslední chvíli a vždy si říkám, že příští rok s nakupováním začnu o dost dříve :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) no já nakupuji opravdu s předstihem, ale má to jeden problém. Den před Vánoci, kdy balím dárky, tak jsem v šoku a říkám si, že není možné, že jsem toho pořídila tolik:D

      Vymazat
  2. super příspěvky!!a i krásné fotky!! ten kostel-je to ten u Olomoucké zemědělky?tam chodí moje dcera do školy...přeju krásný večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Jinak ten kostel, ano asi to bude tam, i když já Olomouc tak moc neznám:)

      Vymazat