středa 11. listopadu 2015

Jak si navrhnout oblečení?

Tak jsem tomu taky propadla. Na tomto úžasném blogu Welcome to my world jsem si přečetla, že existuje program, ve kterém jdou tvořit návrhy oblečení. Stránky se jmenují Polyvore. Znáte je?

1) Obyčejný styl, s kterým můžete kamkoliv
2) Párty styl - playboy girl!:)
A opravdu mě to chytlo! Pozor, je to návykové!


I když si nemyslím, že je to top, tak vám ukážu ještě pár mých návrhů.
3) Pozdní podzim
4) Punková princezna

6) Zlatá elegance
5) Růžová pohoda 
7) Zimní ležérní styl
A pro pobavení přidám jednu tvorbu mého muže. Zadání znělo jasně - měl mi vytvořit, jak si představuje holku, co za ním přijde na rande. A teda ten výsledek - ehm ehm, asi taktně pomlčím:D
Co si o tom myslíte? Ach ti muži!:D
A zde moje dnešní návrhy, které se mi líbí nejvíc:)


8) Pařížská romance
9) Rande ve městě
10) Vášnivá poezie
11) Romantika z venkova
Jak se vám líbí? A který styl nejvíc? Vyzkoušeli jste nebo vyzkoušíte také? Jaké oblečení máte rádi?

Návrhářka



6 komentářů:

  1. O tejto stránke som zatiaľ nepočula, no vyzerá to zábavne a zaujímavo. :) Pekné návrhy!
    https://windinhairblog.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Ale je to opravdu návykové:))

      Vymazat
  2. ja se tam registrovala zrovna predevcirem :-D vedela jsem o tom uz driv ale nejak jsem nikdy nemela potrebu to zkouset no a pak i na me doslo a sla jsem do toho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak super:) pošli mi tvůj odkaz a mrknu se na tvé návrhy:)

      Vymazat
  3. Tak teď už vím, co jsi tam dělala tři hodiny. :-D :-D :-D Ale jsme na tom podobně. Když navštívím Polyvore, tak tam taky vydržím několik hodin. Náhodou jsi vytvořila skvělé outfity, moc se mi líbí a nejvíce mě pobavil outfit od přítele. :-D

    OdpovědětVymazat