sobota 28. listopadu 2015

Adventní věnce - mírumilovně

Už minulý rok jsem začala adventní věnce péct. Nemám moc ráda otrhávání a ořezávání větviček na věnce. Samozřejmě některé věnce se i nám zelenají, ale když nemusím a zrovna nestříháme keře (jako na dušičky), tak raději volím jinou metodu.
Nejdřív jsem si tedy vyrobila obyčejné perníkové těsto a poté si obkreslila talíř. To byla základová deska. Na ni jsem pomocí bílkové polevy lepila různé ozdobené perníčky a nakonec celý věnec dozdobila mašlí a kouskem umělého keříku. A samozřejmě nesmí chybět svíčky.
Protože zítra zapalujeme první!:)
Ty moje věnce sice nejsou nic extra a nejsou tak krásné jako se dají najít na internetu, ale jsou dělané s láskou:) A to se taky cení ne?
Nemáte někdo ověřený recept na hustou a příjemnou bílkovou polevu? A jak polevou zdobíte? Mě to tím sáčkem moc nejde.

A co vaše adventní věnce? Zapalujete nedělní svíčky?

Perníková Mařenka




2 komentáře: