sobota 31. října 2015

Zajímavá soutěž Halloweenský knižní hop

Tak jsem se rozhodla účastnit se zajímavé soutěže o knihy. Tato soutěž probíhá na několika blozích současně a hlavně je výhrou vždy knížka. A to se na zimu opravdu hodí, ne?
S touto soutěží přišla Vendea a jsem velmi zvědavá, kdo a co vyhraje:)


Výhra

Vyhrát můžete první, druhou (jsou dvě), třetí a čtvrtou knížku. Myslím, že k tématu strašidelné noci plné kouzel se knihy nadmíru hodí:) Jedna z nich je tajemná, druhá smutná, třetí zapeklitá a další dvě jsou zajímavé krátké příběhy, které donutí člověka chvilku se zamyslet:)



Pravidla
1) Opět dobrovolně můžete sledovat můj blog.
2) Vyplňte tento krátký formulář.
3) Nebo napište komentář, do kterého vložíte své jméno, mail, knížku, kterou byste nejraději a k tomu třeba tip na další knihu, která se vám líbila a příjemně vás překvapila:)
Soutěž trvá ode dneška až do 11. listopadu. Následující den budu výherce kontaktovat a zasílat knížku:)



A tady je linkovač ostatních blogů:)


8 komentářů:

  1. Sleduji tě jako Genevra, formulář jsem vyplnila. Hodně mě zaujala první kniha a dvě ty poslední, takže je výběr opravdu těžký. Ale nakonec to vyhrál balíček s první knihou. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super:) Jsem ráda, že knihy zaujaly:)

      Vymazat
  2. Formulář vyplněn. Asi bych chtěla druhou knížku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1) e-mail : elenyaindil@seznam.cz
    2) Takhle to končí
    3) Příjemně mě překvapila kniha Cinder :).

    OdpovědětVymazat
  4. Formulář vyplněn, sleduji tě jako Katka Konecna, ve formuláři jsem uvedla jméno Kath. Jinak mne zaujala kniha Den, kdy jsem zabil svého otce.

    OdpovědětVymazat
  5. Nikola Krčová
    nikola.krcova@seznam.cz
    chtěla bych vyhrát Takhle to končí
    tip: Skleněný trůn

    OdpovědětVymazat
  6. Formulář je vyplněn, díky za soutěž. Tvůj blog sleduji jako Noelia Nat. Líbila by se mi druhá kniha.

    OdpovědětVymazat
  7. Formulár som vyplnila, súťaž je super :-) A z kníh ma zaujala druhá :-)

    Casion
    www.my-fantasydream.blog.cz

    OdpovědětVymazat