středa 7. října 2015

VIDA! Nejúžasnější výlet za poslední dobu

Konečně jsme našli volnou chvíli a navštívili vědecký a interaktivní park VIDA v Brně. A tento zážitek ve mě nechal opravdu úžasné zážitky! Všem vřele doporučuji! Vezměte partnera, děti, kamarády nebo třeba rodiče či prarodiče - nudit se nebude nikdo!

Hned, jak jsme přišli, tak jsme si mohli na obrovskou zeměkouli zakreslit svou vlastní zemi. Jak by se jmenovala vaše země? Moje je jednoznačně Miox - to je kus mého jména, mix věcí a chaoz dohromady:)
Velmi se mi líbila nástěnka tužeb, snů a přání. Hned jsem si tam jedno tajné a obrovské přání napsala! Tuhle zeď si asi pořídím i domů:)
 Skvělé byly i hlavolamy! Mohli jsme si jich vyzkoušet několik. A tenhle jsem složila sama!
 Tady je pohled na vědecký park z vrchního patra.

 Bylo taky úžasné podržet si na chvilku srdce:)
 Anebo si ze srdce zkusit napumpovat krev do celého těla. Srdce mě prostě absolutně fascinují!
Zážitek byl i měření EKG, ozvěn srdce a jeho pohyby. A to vše v jednom velkém modelu lidského srdce. To bylo pro mě opravdu neodolatelné a nadmíru jsem si to užila!


 Už jste někdy zažili 3G přetížení? Tento pekelný stroj vám jej dokáže navodit ani nemrknete:)
Klavír na zemi - to je můj sen odjakživa. A muž si jej hned musel vyzkoušet. Že by ovčáci, čtveráci....slyšíte to?
 Taky mě pobavilo letadlo, které jsme poháněli vlastním šlapáním jako na kole. A ta závratná rychlost!:)
 A nakonec jsme si mohli vypustit vlastní balón! A kam? No skoro až do nebe:)
Samozřejmě jsme toho zažili ještě mnohem víc, ale něco přece jen musím nechat pro vás jako překvapení, až toto místo navštívíte!

Neváhejte a vydejte se na výlet. A pak mi dejte vědět, jak se vám "u nás" líbilo:)

Máte taky nějaké místo, které by jste doporučili zase vy, na oplátku pro nás?

Vědecky nezdatná, ale mile překvapená


10 komentářů:

  1. Moc hezký výlet. Raději ani nechci vědět, jak se pekelný stroj točí. :-) Klavír na zemi je super, taky bych ráda vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bylo to super!:) No točí se opravdu šíleně:) Klavír bych chtěla doma a skákat na něm místo cvičení:)

      Vymazat
  2. Hezký výlet.. Klavír na zemi jsem zkoušela a je skvělý :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to bájo, určitě tam půjdu zas:)

      Vymazat
  3. Krásný výlet, určitě jsi mi dala super tip, kam s přítelem zajet, díky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda - můj muž ani nechtěl domů:)

      Vymazat
  4. Díky za super tip na výlet, třeba v neděli zajedeme :)
    Hezký den, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, tak pak dej vědět, jak se vám líbilo:)

      Vymazat
  5. Idealni ispirace pro deti, aby se snazili ve skole :)
    Zalozil jsem tradici u neteri, za pekne znamky se semke pujde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my sebou vzali taky dítě a to druhý den přineslo ze školy pětku, prý musel pořád myslet na ten VIDA park, tak teda nevím, nevím:))

      Vymazat