pátek 30. října 2015

Úžasný box, který mě tentokrát dostal

Prvním boxem jsem byla trošku rozčarovaná a přemýšlela, jestli dál odebírat. Druhý box byl celkem fajn, ale tento třetí je naprosto úžasný!


Já jsem nadšená a rozhodně se těším na ochutnávky. Musím přiznat, že jeden mandlový rum už padl:)
Tenhle časopis je plný zajímavých receptů a kulinářských tipů. 
Popcorn, který má tvar trojúhelníčků. CO?:D
Směs na boloňské špagety - těším se až vyzkouším:)
Sušené droždí se hodí vždy:) Ale ten rumový cukr - to je super!
Kdo z vás by nechtěl ochutnat švestkovo-skořicový čajík?
Belgická pralinka s višní...hmm:)
Limitovaná edice Corny tyčinky s bílou čokoládou:)
Mouka, která je přímo na křehké pečení. Na Vánoce vyzkouším:)
Pivo s tequillou? Dáme si:)
Jemná a něžná chuť. Už jsem ji zkoušela.
Jablkový cider s medem. Ideální na podzim:)
Výborný mandlový rum. Už jste zkoušeli?
Jak se vám líbí tento box a nové produkty? Kdo z vás také nedokáže odolat a odebírá?
Rumová víla

3 komentáře:

  1. Právě jsem postovala na Instagram (siraelxy) fotku, jak si s manželem přiťukáváme mandlovým rumem :-) Taky jsem z boxu nadšená. Článek na blogu bude hned jak vsechno ochutnám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ten mandlový je skvělý:) hned jdu mrknout na vaši fotku, my také pili spolu:) na článek se těším:)

      Vymazat
  2. Mě se tyto boxy moc líbí. Jediné, co mě odrazuje je to pití, protože nic takového nepiji a nejraději mám čaj. :-)

    OdpovědětVymazat