pondělí 19. října 2015

Soutěž o Čáry máry

Mí Milí, tak jsem si pro vás konečně připravila slibovanou soutěž. 

Tentokrát velmi tématickou - blíží se Halloween a Dušičky. Je jedno, kdo z vás slaví jaký svátek, každopádně v tyto dny jde i o nadpřirozeno, kouzla a čáry. Brána do jiných světů se otevírá a je třeba být připravený:)
A tato soutěž je proto plná kouzel a pomůcek, které se budou hodit:)
Čarovný balíček, který by měla mít každá správná čarodějka, kouzelnice, víla, obdivovatelka a milovnice nadpřirozena, uctívačka tajemna nebo prostě a jednoduše - uvědomělá žena (dokonce i muž).
Balíček obsahuje tyto nezbytnosti:

  • Kouzelnou hůlku s růžovým květem
  • Knihu Alchymie pro všední den (plnou zajímavých a přírodních rituálů a kouzel)
  • Diář na další čarovný rok
  • Divotvornou kuchařku plnou kouzelných a vtipných receptů
  • Klíč k tajemné komnatě (k té třinácté)
  • Mudrcův kámen ve tvaru srdce (jeden z těch, co mi přišel do cesty)
  • Jablko od Sněhurky, bydlící na naší zahradě (neotrávené)
  • Meditační svíčky s vůní vanilky a kapky lásky
  • Nápoj nesmrtelnosti (zvaný domácí ořechovka)
  • Čaj na posílení imunity s příchutí Lesních plodů z lesa Běsa
  • Pírko bájného fénixe, které vás naučí létat
  • Aromalampa Jing a Jang pro dokonalou očistu prostoru
  • Masážní ježek pro uvolnění každého napětí
  • Kouzelný sypaný čaj z naší zahrady
  • Sklenice přání na každý den (extra dárek!)
  • Můj osobní návod, jak se posílají přání do vesmíru
  • Jackpot sportky vepsaný v kouzelných číslech
  • Pár stíracích losů pro více štěstí
  • Kouzelný prsten, který vás dokáže kamkoliv přenést

 Knihy pro duši i pro kouzelné dny:)
 V popředí kouzelná hůlka s růžovým květem:)

 Sklenice přání a překvapení s pírkem fénixe
Tento prsten je vyroben z kamenů a minerálů. Dobíjí energii a udržuje harmonii těla. Mě osobně se stalo, že když jsem byla nazlobená nebo ve stresu tak praskl a rozletěl se na malé kousky. Je to takový malý ukazatel, kdy máte zpomalit:)
Pravidla jsou jednoduchá a vlastně obě dobrovolná:)
1) Napiš mi do komentářů bez čeho se správná čarodějka a vlastně žena s velkým Ž neobejde?
2) Přidej si mě do přátel, sleduj můj blog, sdílej soutěž nebo udělej cokoliv, co tě napadne a potěší to.
3) Hlavně mi na sebe písni mail nebo jakýkoliv kontakt v případě výhry:)

Soutěž začíná dnes - protože slavím a končí, že by zrovna v tu magickou noc o půlnoci? Takže dejme tomu 1.11.2015 půlnoc?:)

Těším se na vaše postřehy a originální nápady.

Líbí se vám tato tématická soutěž nebo máte raději obyčejný balíček kosmetiky nebo jinou výhru?

Čarodějka pozdní noci


26 komentářů:

  1. Milá Míšo, přeji ti všechno nejlepší k dnešnímu svátku. Krásná výhra. Máš skvělou fantazii. Pro mě je lepší takový kouzelný balíček než kosmetika. A co by měla mít správná čarodějka? Asi hlavně srdíčko na správném místě. Přeji ti hodně inspirace pro tvůj blog a spoustu spokojených čtenářek. Jitka, xlukesovaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání a jsem moc ráda, že výhra se líbí:) Mě se totiž o takovéto soutěži zdál sen:) Čarodějka se srdcem na pravém místě je k nezaplacení:)

      Vymazat
  2. Ahoj, sleduji přes GFC - Markéta Králová
    macu@seznam.cz
    No správná žena s velkým Ž by měla mít hlavně otevřenou mysl a srdce, a to hlavně pro každého, kdo to potřebuje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, skvělá kombinace mysli a srdce, přesně tak:)

      Vymazat
  3. asi nejlepší by bylo mít sama seb ráda takovou jaká jsem, bez výhrad ... pak je člověk schopný prospět svému okolí nejvíce. (mimochodem 31.10. má termín porodu svého třetího dítka ..... předchozí dva se narodili vždy krátce po půlnoci den po termínu .... takže když to vyjde ... 1.11. :)
    zobacova.simona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. omlouvám se, píšu z manželova počítače a proto to jeho jméno :)

      Vymazat
    2. Nic se neděje, je jedno z jakého počítače, hlavně že píšeš:) Jinak teda s tím mít rád sám sebe mohu jen plně souhlasit:) Tééda to je skvělé datum porodu, budu držet palce!:)

      Vymazat
  4. Jedno přání Míše od Míše ke svátku :-) Žena s velký Ž....laskavá, milující, nesobecká....prostě celá já :-D A správná čarodějka? Ta musí mít hlavně bradavici na nose!
    Sleduji Tě bedlivě. Siraelxy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Mišulko, taky přeji všechno nejkrásnější k tvému svátečku a děkuji:) Ano ženo, celá ty:) A sakra! Bradavici nemám - jedině namalovat:)

      Vymazat
  5. Krásna súťaž a veľmi rada sa do nej zapojím a snáď sa na mňa usmeje šťastie ;-) (možno by som mala začať čarovať aby som to vyhrala! :-D )
    A všetko najlepšie k Tvojím dnešným meninám :-)
    A čo by mala mať pravá žena s veľkým Ž?! Určite múdra, milá, milujúca a okuzľujúca ;-) A hlavne s dobrým srdcom :-)
    A čo musí mať pravá čarodejnica? :-) Určite je to metla! Veď ako inak by sa niekam dostala? Snáď by nešla autobusom :-D
    Sledujem Ťa ako Zuzana Zelienková
    zuzka.zelienkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda že se líbí:) No já bych nejraději dala něco vám všem, všechny jsme totiž čarodějky, už jen tím, že dokážeme okouzlit muže, a to se přece taky počítá ne?:) Jinak děkuji i za přáníčko:) Ajej metla, vidíš, tak to mi v balíčku chybí - jedině sehnat nějakou skládací:)

      Vymazat
    2. No tak to máš pravdu :-) Okúzliť mužov to dokážeme ;-) Nemáš začo :-)

      Vymazat
  6. Krásný svátek Míšo!
    Báječná soutěž! Čarodějce a ženě by neměl chybět altruismus, a nadhled.
    Posílám pusu!
    Lucinka

    lucie.gondorcinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko děkuji:) Ty má spřízněná duše! Pusu zpět:)

      Vymazat
  7. Ahoj
    tak toto je jedna z nejlepších a tak nápaditých Giveaway. Určitě toto je lepší, než nějaká kosmetická Giveaway. Já se o nadpřirozeno atd. zajímám celkem dost. Hrozně mě to zajímá. Taky jsem četla knížku : Jak si správně přát (nevím jestli ty tipy, jak poslat správně přání do vesmíru, nemáš z této knížky), ale naprosto úžasná kni ha. Začala jsem ve všechno věřit a můžu tedy v klidu napsat, že se mi život obrátil naruby. On třeba člověk na ty přání vůbec nevěří, dokud to fakt nezkusí a nezačne se to plnit :)
    Takže posílám přání do vesmíru s přáním vyhrát tuto Giveaway :D . Ne sranda, ale snad se na mě usměje štěstí, jelikož se o toto opravdu zajímám :)
    kaca.val.1996@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak samozřejmě blog sleduju a Žena s velkým Ž se neobejde rozhodně bez své hrdosti a priorit :)) A omlouvám se, že píšu druhý komentář, bohužel jsem se v tom prvním, tak rozepsala, že jsem zapomněla odpovědět na tvou otázku :D :)

      Vymazat
    2. Ahojky, moc děkuji, jsem velmi ráda, že se soutěž líbí:) Mě nadpřirozeno taky hrozně láká a zajímá:) Jinak knížku jak si správně přát miluju. To je přesně ono!:) Mluvíš mi z duše:) Hrdost si hýčkám, ano ano:) Mám ráda lidi, co se krásně rozepíší:)

      Vymazat
    3. Tak přání do vesmíru vyšlo! Tady vidíme, jak to krásně funguje:)

      Vymazat
  8. Ahoj Michaelo, všechno nejlepší a - máš krásný blog! Díkybohu za tuhle giveaway, protože jsem si Tě díky ní všimla (takže máš v seznamu nového čtenáře pod wordpress účtem zilkovamartina) :) Musím přiznat, že je málo (českých) blogů, které mne zaujmou po obsahové i vizuální stránce. Je pravda, že hodně jich vypadá moc pěkně, ale tématy mne nijak nelákají, takže mezi mými favority jsou spíše zahraniční blogy. Tedy: díky, žes můj seznam obohatila o tuzemsko :-)
    Co se týče soutěžní otázky, tak samozřejmě, žena (s velkým i malým ž) se neobejde bez své osobnosti, bez svého autentického stylu. To si myslím já... (opět se vracíme k tomu, že jsem nadšená z toho, že nějaká blogerka sdílí můj "styl")
    Měj se krásně, a doufám, že vyhraju :DD (1. listopadu, na čarodějnický Samhain, totiž slavím své pětadvacáté narozeniny - jsem dítě čarodějnické štěstěny:)) )
    Michaelo, jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak kontaktovat mne můžeš buďto prostřednictvím účtu, kterým Tě sleduji, popřípadě na mailu zilkova.martina@gmail.com :)

      Vymazat
    2. Ahoj, moc děkuji a jsem ráda, že se blog líbí. Jsem také velmi potěšena, že ses stala mým novým čtenářem:) Takové privilegium - být tvé tuzemsko. To se budu muset snažit a nezklamat:) Tu ženu jsi vystihla krásně. A ty narozeniny - to je nějaké kouzlo, ne?:) Držím palce:)

      Vymazat
  9. Ahoj Míšo,
    sleduji tě už dlouho,ale přidala jsem si tě až teď.Baví mě tvoje články a jak píšeš.
    Správná čarodějnice musí mít vždy řádně opečovávané svoje košťátko a taky pečlivě zaparkované.
    Těší se na další článek.
    marcela.lisecko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, moc děkuji:) Ano, to košťátko, škoda že žádné nemám:)

      Vymazat
  10. Dobrý den, první co mě napadlo, bez čeho se čarodějnice neobejde, je kouzelná hůlka a černá kočka.
    Sleduji jako Lenca. lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Především ti přeju krásné narozeniny. A opravdická čarodějka? Ta se podle mne rozhodně neobejde bez nějakého pěkného doupátka - však někde kouzlit musí a v jeskyních je přeci jen poněkud zima - chce to něco odlehlého od okolního lidstva a společenstva stojícího kdesi v lukách nebo lesích, kde by mohla v klidu kouzlit bez toho aby její prapodivný život nebyl narušován okolními jevy. Kol kolem by samozřejmě neměla chybět pěkná zahrádka.
    Sleduji tě jako Wendy.simot
    Mejlík: kosmikline{seznam.cz
    Můj blog: Malý knižní vesmír

    OdpovědětVymazat
  12. 1) Neobejde se sama bez sebe, bez víry v sama sebe a schopnosti opravdu milovat, ne jen vlastnit. To dělá každou ženu čarodějkou. Bohužel jich tolik není...
    2) Sleduji a momentálně si plánuji udělat radost projížděním článků (takže už vidím, jak jdu dneska spát nějak o půlnoci :D)
    3) adriana.gombalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat