středa 7. října 2015

Podzim u babičky

Tento víkend jsem si udělala opět výlet do vesničky, kde dávají lišky dobrou noc. 
Nejenže jsem popovídala s rodiči a bráškou, ale taky jsem strávila sobotu u babičky.
Vařili jsme, pekli a povídali. Smáli se a četli si. Dívali se na videa a houpali na houpacím křesle.

Tam se cítím zase jako ta malá, bezstarostná a rozcuchaná holčička, která hrozně rychle mluví. 
A bylo mi fajn!

A babička je tak inspirativní člověk! A ten podzim u ní jde cítit z každého koutku. To já můžu!

Mrkněte se mnou na její podzimní pohled




A jak užíváte podzim vy? 
Užívající podzim a milující babičku

2 komentáře:

  1. Hezké fotky.. Miluji jablečný štrůdl, letos jsem ho ale ještě neměla :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No já ho dělala docela často, ale na ten babiččin vymazlený nic nemá:))

      Vymazat