pátek 30. října 2015

Když můžete vnímat všemi smysly...

Dnes zase trošku z jiného soudku. Už jsem vám tu doporučila filmy, výlety, nákupy a pak taky knihy a hudbu. Co to takhle dnes trošku propojit? Co takhle zkusit vnímat více smysly najednou?

Jednou jsem tak brouzdala po internetu a hledala něco, co mě zaujme. Neměla jsem konkrétní představu. Chtěla jsem pocit, emoce a něco naprosto vymykajícího se běžnému a obyčejnému. A jak se říká: "Kdo hledá, tak najde!" 

Měla jsem chuť na hudbu, která osloví, potěší i zahřeje. Chtěla jsem něco, co má duši a je jiné. Jiné a vzácné. Nekonzumní, neokoukané a hlavně originální a chytlavé. Věděla jsem jen, že miluji piano a zpívající muže. A taky chytlavý a sametový hlas.

A našla jsem! 

Teď na chvilku zavřete oči. A zaposlouchejte se. Dokonalý text, nádherná hudba a úžasný hlas. A k tomu všemu jedno jméno - Emil Mann.

Dokázali byste snad odolat tomuto muži s uhrančivým pohledem a písněmi, které se vám vryjí pod kůži? Sám o sobě říká, že zpívá od 16 let a na svém kontě má okolo 200 autorských songů. Zde přikládám ty, které poslouchám dnes a denně a vždy se nadšeně těším na další. 




Je škoda, že takových zpěváků není víc. Tohle jsou lidé, kteří by měli procházet červeným kobercem a my bychom jim měli tleskat. Umělec je u mě ten, kdo si dokáže složit text, který má hloubku, něco nám říká a dokáže v nás vykouzlit pocit. Hlasujte tedy se mnou - TADY pod číslem 35. A možná, doufám a věřím, že jej brzy uslyšíme v rádiích. Myslím, že on rozhodně stojí za to!
Emil je navíc nejen zpěvák, ale také spisovatel. Jeho knihu Než anděl pozbyl stud, jsem četla jedním dechem. A já vím, že vám by se také rozhodně líbila! 

A tak vás všechny vyzývám - vnímejte všemi smysly. Vezměte do ruky jeho knihu, pusťte si píseň a nechte se očarovat jeho pohledem. 

Tak jak je vám? Je to moc fajn, že?:) Já vím a užívám si to. Ideálně v tom podzimním počasí a s čajíkem nebo kávou. Takhle nějak vypadá spokojenost, ne?
Ordinuju vám to samé!

Jdete na to? A která Emilova píseň se vám líbí nejvíce?

Léčitelka duší



Žádné komentáře:

Okomentovat