neděle 25. října 2015

Kam až dohlédnete vy?

Pamatujete si, jak jsem vám říkala o mé "detektivní činnosti?" Opět mi ve schránce přistála další pomůcka pro skrytého detektiva a zvídavého objevovatele.
Jsem nadšená! Po mini mikroskopu mám mini dalekohled!
Tento dalekohled se totiž krásně vleze do kabelky nebo do kapsy. Je malý, skladný a dokonce si jej můžu pověsit i na krk. Koupen ZDE.
Už jsem s ním byla na procházce a pozoruji svět kolem i z auta. Mám jej vždy u sebe, protože člověk nikdy neví, kde a kdy bude něco zajímavého k vidění.
Mám takový pocit, že už mi chybí jen ten hvězdářský dalekohled! Tak, že by příště?:)
A nelekněte se, když mě někde uvidíte za keřem nebo za stromem sledovat každý váš krok. To já se jen tak toulám kolem a všechno, co vidím, tak si píšu!:D 
Dobře, tak si dělám legraci - sleduji jen přírodu. Zkuste někdy vyrazit do lesa nebo na louku s malým nebo větším dalekohledem. Věřím, že toho objevíte spoustu. Je úžasné pozorovat zvířata v lese, ptáky a další výjevy z života kolem nás. A je to mnohem lepší než si sednout doma k televizi a dívat se jen na hrací krabici. 
Vyběhněte ven a užijte si k těm obrazům i zvuky, vůně a možná viditelné i slyšitelné kroky..právě za vámi!

Já tam jsem a sleduji to!

Jaké jsou vaše oblíbené činnosti a pomůcky, které pro své aktivity potřebujete?

Dalekozraká


1 komentář: