pátek 9. října 2015

Ježkovy voči - zase výročí!

Tak zase po letech jsme měli výročí:) Ten čas, ale letí.

Miluji tyhle podzimní oslavy a tak jsem tomu přizpůsobila i dort - pojmenovala jsem jej Ježkovy voči.
Recept jsem si vymyslela a splácala sama - ale ta chuť, opravdu extra čokoládová! Doporučuji vyzkoušet:)

Postup
Nejdříve si udělejte běžné piškotové těsto a přidejte do něj kakao. (do těsta dejte vejce, mouku, cukr a trošku jedlé sody) Dejte do formy a upečte. Poté vykrojte požadovaný tvar dortu a natřete marmeládou a tmavým máslovým krémem. (krém vyrobíte tak, že uvaříte puding a smícháte s máslem) Já použila višňovo-čokoládový puding a višňovou marmeládu. 
Poté jsem na zadeček ježka vyskládala piškoty a zatřela krémem. Piškoty můžete pokapat i rumem. Nakonec potáhnete ježka marcipánem, vytvoříte obličej a dekorace (já udělal listy a mini jablíčka) a uděláte bodlinky z krému, který vám zbyl. A dort je hotový!
Mému muži  jsem koupila a vyrobila tyto dárky. Mezi nimi například stírací los, mapu naší lásky nebo hru Láskapoly. Každopádně to byla velká legrace a zábava! 



Zajímavým dárkem byl i smyslový dárek, kdy v každé krabičce bylo něco jiného. Například něco voňavého, něco jedlého a tak dál.

A nesměla chybět ani nutela, kterou můj muž naprosto zbožňuje:) A samozřejmě slavnostní oběd - řízečky a bramborový salát.

Velmi mile jsem byla pobavena i svými dárky. Pořád jsem si stěžovala, že jím málo masa (přitom chci být vegetariánem) a muž byl velmi originální a místo kytičky mi dal "štanglu lovečáku" Hihi!


A k tomu zajímavé časopisy, spoustu dobrot, hrozny, kinder tyčinky, milka sušenky a hlavně 6 kindervajíček! To miluju! A měla jsem v nich opravdu legrační hračky. A dokonce dva mimoně!
I Kiwi byl v šoku ze všech tě dárků!:)
Celá oslava se velmi povedla a my jsme si ji naprosto užili! Jak se vám líbí naše dárky?

A jak slavíte výročí vy? Jakým překvapením zaručeně překvapíte svého muže?

Letitá partnerka
občas slunečno
občas trakaře
ale jinak spokojená




7 komentářů:

  1. Umíš opravdu připravit krásné výročí! a Tvůj muž také, moc hezké :)
    Míšo nominovala jsem Tě na Blogerku roku v kategorii LIFE tak hodně štěstí :)

    Jé teď jsem si všimla, že máš blog necelý rok, tak jsem tě nominovala do COSMO OBJEV a tam už mně někdo předběhl :) Takže přeji hodně štěstí, ještě jednou :)
    Lucinka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Lucinko, děkuji, to jsi mě teda překvapila:)) Doufám, že blogerka roku v Beauty budeš Ty!:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji, my se u něj opravdu nasmáli:)

      Vymazat
  3. Wau, krásné dárky a supr dort :) My výročí nijak neslavíme, obdarováváme se během celého roku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:)) To se taky vyplatí dávat si dárky celý rok:)

      Vymazat
  4. Chválim název dortu! :D
    Dede z www.jezkovy-voci.com

    OdpovědětVymazat