úterý 20. října 2015

Jen jeden malý svátek a tak to dopadlo!

Ano, měla jsem svátek! Všem vám moc děkuji za přáníčka! 
Udělali jsme si doma malou víkendovou oslavu a hodně jsme se pobavili. Opět jsme hráli hry a zasmáli se. A opět u nás byla chlebíčkovaná. A dort? Na výběr byl Cookies dort anebo Vafle s jahodami.


No a co jsem k svátku dostala? Většinou se dávají jen maličkosti, které ale potěší. Od milých rodičů jsem dostala brašnu na notebook - tu už jsem hodně potřebovala!:) Od babičky skvělou malou a něžnou kabelku. S bráškou jsme si dali nějaké to alko a výborné jídlo:) 
A taky mi domů přišel tento balíček! Úžasná a krásná slečna, která nás inspiruje kosmetikou. Lucinko, ještě jednou děkuji! To si ani nezasloužím!:) 



Od mužova syna jsem dostala první várku vajíček a od muže další dárku vajíček. Zkuste hádat, co bylo v tom velkém???



Měla jsem slzy v očích, byla jsem v šoku a překvapená. Opravdu jsem k svátku dostala svůj vysněný a vytoužený foťák. Řadím se do Nicon maniaků:) Od teď už ty fotky budou stát za to?:) Muži můj, jsi prostě nej!

Jsem vděčná za lidi kolem sebe, takže díky vám všem!

Vnímající

4 komentáře:

  1. Krásně si oslavila svátek a dostali jsi opravdu super dárečky! Já mám svátek v listopadu tak snad taky něco dostanu snad jsem moc nezlobila :D
    Beauty by K. - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano bylo to moc super:) A hlavně ten foťák! Takový dárek k svátku:)

      Vymazat
  2. wow, tolik pěkných dárečků :) ( a toho jídla! :D )
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heh, to je u nás hrozné:) Ne ty dárečky, ale to jídlo:)

      Vymazat