čtvrtek 1. října 2015

Jak se hledá štěstí?

Dnes úplně z jiného soudku. Ani recept, ani tvoření nebo ukázka našeho občas zrychleného, ale přesto tak moc naplněného života.
Dnes chvilka zamyšlení a také ukázka, jak může být svět zvláštně a příjemně barevný.

Čekala jsem v autě před úřadem, četla jsem v autě časopis. Článek o timemanagementu. Jak si má člověk rozvrhnout čas jak se naučit využít každou volnou chvíli.
A já se s vámi chci podělit o velmi zvláštní a krásnou chvíli, kterou jsem zase po dlouhé době zažila.

Jen mě na moment napadlo, že z toho auta na chvíli vylezu a projdu se parkem, který se jako zázrakem objevil kousek ode mě. Sedla jsem si na první lavičku a sledovala stromy, ptáky a najednou to uslyšela...známou melodii mé oblíbené klavírní sklady - TADY. A vydala jsem se za tou hudbou.
Bylo to jako pro Neználka, když navštívil vesmír, jako bych vstupovala do pohádky...Velký strom a pod ním klavír, u něj malá a krásná slečna, která vypadala jako kouzelná víla. A hrála.

A já zůstala. Poslouchala a sledovala svět kolem. Běhající a smějící se děti, psa, který se válel radostně v trávě, padající listí, stromy, které šumí ve větru...

Pak mi to došlo. Tohle je ta chvilka. Chvilka, kterou ani v tom nejdokonalejším timemanagementu nenaplánujete. Tohle je chvilka, kdy si člověk naplno uvědomí, jak rád je na světě a jak moc potřebuje lidi kolem sebe. Chvilka naprostého štěstí...
Mnozí z nás občas zapomínáme být skromní, pokorní, málo chtít a pak hodně dostat. Zapomínáme být chvilku tiše..jen tak sedět a sledovat dění kolem. Jen tak se chvilku zastavit...
A tak vás Milí vyzývám...udělejte něco jen pro sebe, udělejte něco jen pro druhé, udělejte něco, co chcete a co teď cítíte. Obejměte partnera, pohlaďte psa, přečtěte dětem pohádku nebo si chvilku zazpívejte nahlas! Udělejte cokoliv pro vaši spokojenou duši a ten pocit k nezaplacení...zastavte se na chvíli, zhluboka se nadechněte a vnímejte...

....a možná, že na tu chvilku taky uslyšíte hudbu...

A pochopíte, co je to vlastně štěstí...
Láskyplná

P.S. Dojímají vás taky občas obyčejné věci a jednoduchost a prosté chvíle v životě?:)

5 komentářů:

  1. Nevím, jak to jinak říct, ale mám chuť hopsat až do stropu když vidím, že někdo konečně tyhle věci chápe! Na blogu se je snažím ukázat a to, źe to dělají i jiní, je velké štěstí!!!!!! Skvělý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paráda! Jsem ráda, že v tom nejsem sama:)) Moc mě to potěšilo a hned utíkám na tvůj blog:))

      Vymazat