sobota 31. října 2015

Jak na dušičkové aranžmá

Tak konečně mám hotovo!
A nestálo mě to ani korunu. Vlastně ano - koupila jsem si zlatý sprej za 100 Kč, ale ten mi vydrží a budu jej používat i na jiné věci.
Pokud děláte přírodní věnce jako já, tak vám opravdu stačí projít domov a zahradu. Já ještě i přes rok sbírám všechny přírodniny.
Takže tentokrát jsem použila:
staré noviny
nitě a bavlnky
lepenkové krabice
sušené růže
jakékoliv sušené květiny
sušené šípky
ořechové skořápky
skořápky z pistácií
skořápky z buráků
korálky
šišky
kousky lýka
staré kůžičky 
usušené listy
malé jablíčka
sušený citron a pomeranč
kousky skořice
kousky klacků
zbytky starých umělých květin (já mám takový rozebraný mix)
větvičky z jakéhokoliv stromu
Jak na to
Postup je jednoduchý. Buď můžete použít staré polystyrénové věnečky nebo si vyrobit jakékoliv formy. Vystřihnete si z papíru požadovaný tvar. Například srdce, křížek nebo kruh. Na ten pak pomačkejte staré noviny a připevněte nití nebo bavlnkou. Na tuto formu pak můžete lepit nebo vázat větvičky. Které následně, dle vaší fantazie, nazdobíte.
Není to nic těžkého, ne? A jak vypadá vaše podzimní a dušičková vazba?
Máte raději umělé nebo živé květiny? Holdujete barvám nebo máte také raději přírodní styl.


A jak se vám líbí moje vazby?

Dnes aranžérka


10 komentářů:

  1. Je to překrásné, moc Tě obdivuji! Já miluji dušičky, hřbitovy a vzpomínání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lucinko:) Já mám dušičky taky ráda, teď jsme se byli projít a zapálit svíčky:)

      Vymazat
    2. Jé, my jsme byli také venku, jen ne na hřbitově, tady v Praze nemám nikoho, ale v Tachově, na Přimdě a v Boru mám na hřbitově rodinu. Dědečky, prababičku a další příbuzné. Nemůžu jim tedy zapálit svíčku osobně, ale moc na ně myslím, navíc půjdu na sv. mši za Zemřelé tady: http://www.farnostsalvator.cz/udalost/3444/2015-11-02/mse-sv--za-zemrele---requiem-w-a--mozarta--primy-prenos-cro-vltava-celebruje-p-petr-vacik-sj

      Škoda, že nejsi odtud, protože bych Tě vzala sebou, hrají Mozartův Requiem a je to vždy úžasné.
      Ale můžeš si mši pustit na ČRo Vltavě, jestli posloucháš...já mám Vltavu moc ráda.
      Posílám pozdrav!

      Vymazat
  2. ..hezké dekorace, mám ráda decentní barvy a přírodní materiály. moc se mi líbí tvoje srdce s vlněným andělem:-) - dobrý nápad:-) Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) já taky nejraději přírodní a hlavně z toho, co dům dal:)

      Vymazat
  3. Překrásná dekorace, všechno se mi moc líbí!

    Chapter #10 of 2015

    OdpovědětVymazat
  4. Klobouk dolů, všechno vypadá opravdu nádherně. Jsi moc šikovná. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyjo ty jsou nádherné! Krásné, jednoduché, přírodní! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Šikulka, to je opravdu krásné :)

    OdpovědětVymazat