pátek 25. září 2015

První ušitá zavinovačka

Sviť měsíčku, sviť, ať mi šije niť....
Po dlouhé době (asi dva týdny) jsem opět sedla k šicímu stroji a ušila svou první zavinovačku pro miminko. Je to pro sestřičku, která bude každým dnem rodit. Zavinovačka je pro chlapečka.

A tady je:


Nebylo to úplně nejlehčí, hlavně prošít všechno správně, otočit to, aby to sedělo a tak.
Ale s výsledkem jsem opravdu spokojená:)

Jak se vám líbí?

A co nejčastěji nebo nejraději šijete vy?

Šicí rychlomyš



8 komentářů:

  1. Tak to je nádhera, jak ten medvídek, tak ta barva, tak to zpracování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc!:) Nejhorší bylo vybrat tu látku, nemohla jsem se v obchodě rozhodnout:)

      Vymazat
  2. Moc krásné, velmi se ti to povedlo, jsi šikovná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no šila jsem to opravdu s láskou:)

      Vymazat