sobota 26. září 2015

Podzimní dovolená u moře

Tak jsme doma!

Byl to šílený, náročný, ale i vtipný a suprový výlet! Vyjeli jsme před osmi dny do Itálie.
Jezdíme tam každý rok, na stejné místo, do stejného apartmánu. To místo jsme si totiž zamilovali. 

Počasí je tam i na podzim krásné, je tam psí pláž (čistá!) a náš pejsan se tam úplně vyřádí a my, milovníci psů, taky:)

 To je ale lidí, co? Ani jsme si neměli kam sednout:)

Moře bylo po celém létě krásně teplé a čisťunké, dokonce jsme viděli i hejna ryb, jak kolem nás kroužili:)


 Idylka na pláži
Nejhorší byla cesta tam i zpátky. V Alpách byla taková mlha, že hory skoro ani nebyly vidět. Ještě, že jsme měli sebou talisman ochrany od mamči:) 






Sebou jsme samozřejmě museli mít něco pro zábavu nás i pejska. Ale občas jsem se přistihla s kostí v ruce i já:D

Jeli jsme tři, ale měli čtyři židle. Řešení bylo jasné - Kiwi s námi seděl u stolu jako člověk:)


Taky jsme ochutnali spoustu dobrot. Tortelliny, sýry, ovoce a zeleninu a taky samozřejmě italské dezerty - to je taková mňamka!


No a naše lednička! To je něco! Já balila trochu jídla, muž balil trochu jídla a takhle se nám to sešlo v ledničce. Když jsem to viděla, tak jsem byla opravdu v šoku.
Víte k čemu je dobré vozit na každou dovolenou extra drahé polštářky z paměťové pěny? Aby měl váš pes na čem ležet:D
Jediný dovolenkový úraz, velmi vtipný samozřejmě! Strčila jsem ruku do kosmetické taštičky a měla tam holítko, žiletku bez krytky a tak jsem si oholila prst. Ale až do masa!:D

Mám prostě obrovskou úchylku na kinder vajíčka:) Musím si je všude na každém výletě kupovat a dovézt si odevšad:)) Máte to někdo stejně?
A taky jsem sebou měla dvě knížky. Jednou romantickou - Tajemství letního odpoledne. Těšila jsem se na ni skoro půl roku a pak jsem nemohla za nic přelouskat prvních deset stran. A druhou, psycho šílenou knihu - Zpovědi deviantů. A tu jsem teda přečetla jedním dechem:D No věřili byste tomu?
Takže dovolená je za námi, jsme příjemně odpočatí, opálení a nabití sluncem na celou zimu.

Posílám tedy slunce a energii i vám všem a užívám si podzim. Protože ten maximálně miluju! Příště třeba, proč mě podzim tak dostává:)

A kde jste vůbec byli na dovolené vy? A jak se vám líbí střípky té naší?

Vysluněná




11 komentářů:

  1. Já chci zase moře..Ach jo, energie z té naší dovči je už ta tam....Měj se Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko zase se dočkáš, to uteče:) Tak posílám hrstku té mojí energie z dovči:)

      Vymazat
  2. Krásná dovolená. Taky bych chtěla k moři i s pejskem, ale bojím se, jak tam všechno na to bude reagovat. Hlavně teda na tu sůl, ale vidím, že mé obavy jsou zbytečné. Že je v Itálii psí pláž jsem ani nevěděla a je to super. Jinak jsem taky kinderko maniak. Některé postavičky jsou opravdu roztomilé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano byla to super dovča:) No taky jsem měla nejdřív strach, ale fakt je to na psí pláži super, a tu sůl vždycky olízl a zamračil se a pak už si dával pozor, aby se nenapil. A dokonce i plaval v moři:) No já teď sbírám mimoně z kinder:))

      Vymazat
  3. Krásné fotky.....dovolená u moře v září mě nepřekvapuje, jezdíme buď v červnu nebo (raději) v září:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, moc hezké! Krásnou dovolenou jste měli! My jsme byli na dovolené na západě Čech, to je tam odkud pocházím, ale užili jsme si také moc krásně! K moři bych moc ráda vyrazila, mám moc ráda Bulharsko, tak snad nám to vyjde napřesrok.
    Miluji také podzim a velmi. Budu se těšit na Tvé podzimní články!
    Zdravím Tě!
    Lucinka
    LSG

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko moc děkuji:) Ano, užili jsme si to:) Jsem ráda, že i vy jste se měli fajn a k moři se určitě taky dostanete a bude to super:) Jsem ráda, že obě ujíždíme na podzimu a rozhodně si ho užijeme, viď?:)))

      Vymazat
  5. Psí pláž?
    To zní jako dokonalost. Ráda bych jela na dovolenou a vzala i čtyřnohé kamarády.

    OdpovědětVymazat