úterý 15. září 2015

Podzim na zahradě

Je toho poslední dobou nějak moc!
Práce, která mě baví, začínající škola, plánování dovolené, kdy za týden odjíždíme a k tomu všemu běžné povinnosti a neobyčejné chvíle v našem ráji. 





Zde pár střípků z naší podzimní krásy!







A jak se máte vy Milí? Jaký byl váš vstup do nového školního roku a po prázdninovém odpočinku?

Já jsem v cuku-letu!

Zrychlená

6 komentářů:

  1. Miluji podzim. Krásné fotky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já taky miluju podzim:) úplně nejvíc:)

      Vymazat
  2. Hezké fotky, budu se muset na tu moji zahrádku taky vrhnout, ještě ostříhat zbytek odkvetlých kytek a uklidit truhlíky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, no mě taky ještě čeká spousta práce než ji zazimuju:)

      Vymazat