středa 16. září 2015

Jako dva puzzlíky

Víte, kdy je nejlepší psát článek pro svého muže?

Když vás nejvíc štve a vadí vám i to, jak se v noci přetáčí na posteli, jak mě nepříjemně sleduje, jestli pracuji přesně dle jeho návodu a instrukcí a jak fakt hrozně, ale hrozně nahlas dýchá!
A víte, proč je to nejlepší? Protože si pak uvědomíte, jak to bez něj prostě nejde. Jak moc jej milujete a jak bez něj nemůžete žít...takže dnes s dovolením a mírnou melancholií...

Fejeton pro mého muže s názvem
Ze všech mužů na světě, miluji nejvíc CHLAPY
A proč tomu tak vůbec je? Co je to ten chlap vůbec za stvoření? Vůbec mě nechápe, občas mám pocit, že mě ani neposlouchá, ale přesto si nějak život bez tohoto, jak tomu s oblibou říkám „zvířátka“ svůj život představit nedovedu. 

Vždycky jsem si říkala, že dokážu být nezávislá, svobodná a samostatná. Ano to dokážu. Vyměním si žárovku, namontuji poličku, pivo taky zvládnu vypít a klidně si zanadávám u fotbalu. Problém nastává ve chvíli, kdy se nedokážu v noci sama zahřát a zmrzlý nos mi čouhá z pod přikrývky. Být tu nějaký ten chlap je možnost, že můj nos bude zahřátý. 

Další problém je, když ve sklepě něco zarachotí, opravdu nejsem typ ženy, která vezme baterku a půjde, tak jako to bývá v hororech doprovázených napínavou drásající hudbou, do sklepa a tam třeba zjistí, že to byla jen myš. No i když, jen myš?! 

Taky nezvládám řídit. Opravdu obdivuji všechny ty muže (ano i ženy), kteří zvládají více věcí najednou v tom šíleném stroji, nazývaném auto. Jak jen to dělají? Šlapu na spojku, řadím, držím volant, maluji se řasenkou, mávám dětem z okýnka, zatáčím, telefonuji, no to je na mě opravdu moc. Taky, když ten „můj chlap“ není nějakou dobu doma, třeba den dva, začíná mi chybět ten rychlý pád do toaletní mísy, když není prkýnko dané zase dolů na své místo, začíná mi chybět ranní tělocvik při sbírání jeho ponožek a dalšího prádla po bytě, začínám být přejedená, protože není nikdo, kdo dojí půlku mé porce. 

Taky mi začne chybět jeho voda po holení, i třídenní strniště. Postel je příliš velká, noci jsou příliš dlouhé a už pěkně dlouho nebyl nikdo běhat se psem. Prostě chlapi mají něco do sebe. Spoustu problémů hodí za hlavu a tím nám pomůžou nést ty naše. Někdy se jejich slovním škobrtnutím můžeme smát ještě měsíce. A hlavně jsou to vždy oni, ke kterým můžeme utíkat pro radu, pro objetí i pro chvilku nicnedělání a jen tak lenošení. Věřím, že občas je potřeba mít ve věcech chaos, aby si člověk více vážil pořádku. 

Vím, že bez muže jsem poloviční. Spolu tvoříme tým, který se podrží v těžkých chvílích. Vím, že mě rozesměje, občas i překvapí. Hlavně je tu pro mě, jako já pro něj. A jaký je rozdíl mezi mužem a chlapem? 

Vy si nechte své muže,  já miluji toho svého chlapa. S psím pohledem, když po mě něco potřebuje, se skrývajícími slzami u dojemného romantického filmu, s náručí kytek, na které je alergický, ale přece mě chtěl překvapit….chlapa, který je schopný o půlnoci sednout do auta a jet mi pro pizzu, protože mám prostě hlad, chlapa, který se opije z nealko piva a pak se smíchy potácí celý večer, chlapa, který je jen můj a nevěří tomu, že o něm teď píšu fejeton…

A protože se skvěle doplňujeme a nemůžeme bez sebe být...a taky máme výročí, tak jsem nám objednala výstižný, romantický i krásný dárek! Přesně říká to, jak to mezi námi je....koupeno TADY!
Každý jsme jedna půlka a spolu tvoříme celek. Jen z nás dvou je hezký obrázek a skvěle do sebe zapadáme. I když občas musíme mírně obrousit hrany...

Nemohla jsem se rozhodnout pro barvu. Protože byla kombinace černé, kombinace modré a pak zlaté...no ale když je to pro to moje zlato...tak je to jasné!
Máte rádi puzzle? Jak dlouho jste s vašimi muži a taky vás občas tak moc štvou, jak moc je milujete?

V rozpacích





2 komentáře:

  1. Míši, tak to je krásně napsaný :) My jsme s mužem spolu 4 roky a občas mi taky vadí i jak dýchá :D Hold to jsme my ženy :D Ale taky si to bez něj nedovedu už představit :)
    Já Vám přeji další krásné roky spolu :) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári děkuji:) jsem ráda, že v tom nejsem sama:)))

      Vymazat