čtvrtek 24. září 2015

Další nečekaný box plný dobrot

Náš první box jsme nakoupili za velmi výhodnou cenu, jen 100 Kč a pak jsme se rozhodli, že boxy zrušíme. Ale než jsme se k tomu rozhoupali - tak nám přišel další. A je to jasné! Láska potvrzena a my zůstáváme:) 
 Tomu překvapení totiž nejde odolat. Všechno zboží, které přijde je výborné a chutné. V obchodech se mnohdy ještě nedá koupit nebo je opravdu velmi drahé. Po přepočtu v boxu vychází za směšnou cenu.
 Takže ochutnáváme a zkoušíme. Smějeme se spolu a těšíme se na další měsíc! Už je to tak!
 Žvýkačkové mentosky jsou skvělé. I když se trošku lepí na zuby, tak jsou šťavnaté a chutnají po ovoci.
 Skvělá směs na ještě lepší mexické Tacos. Chystáme se na to hned, jak koupím pořádný kus výtečného masa.
 Extra tatarská omáčka s kousky zeleniny. Jak tatarky nemusím, tak tuhle jsem ochutnala a nemám výtek.
 Racio chlebíčky, tentokrát s příchutí kopru a smetany. Na mě moc slané a hodně kořeněné, můj muž si pochutnal. Než jsem se otočila, tak byly pryč:)
 Medvídek k medvídkovi. Už máme černé pivko, teď k němu přibylo toto zelené:) Vyzkoušíme.
 Miluju pyramidové čaje. A tento květinový je opravdu něco extra. Tak kdo se staví na čaj?:)
Broskev od korunní - skvělá záležitost. Pití chutná jako ovocný šampus.
 Citronová procházka s korunní je také výborná. Možná u mě trošku vede před broskví.
 A tohle je vášeň mého podzimního balíčku. Miluju sójové mléko! Je to něco neskutečně lahodného, chutného a osvěžujícího zároveň:) Ale ta cena - 80 Kč. Možná někdy svátečně:)
 A tady všechny dobroty pohromadě.
Kdo z vás se taky stal odběratelem Brandnooz boxu? Komu toto překvápko taky uchvátilo?

Příjemně potěšená
...a přejedená

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Ano tento box je super, akorát je tam hrozně moc pití:))

      Vymazat
  2. Nejlepší sojové mléko koupíš v DM (nebo i v Globusu a na pár místech :D) a je značky Alnatura, skojí necelých 40Kč a můžeš si vybrat jestli klasické nebo třeba kakaové či vanilkové. Vyzkoušej. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za skvělé rady! Hned se tak mrknu:)

      Vymazat
  3. Já ho mám ještě na poště, ale neodolala jsem a rychle Tvůj článek přejela, abych věděla nač se těšit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj, to já bych se nemohla podívat dřív, to bych přišla o překvápko:D

      Vymazat
  4. Moc pěkný boxík. Škoda, že není něco takového i na Slovensku.

    OdpovědětVymazat
  5. to alpro aj mňa dostalo :)
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že v tom nejsem sama:) úplně na sobě cítím tu začínající závislost a ještě odolávám koupit si další:))

      Vymazat
  6. Opet by se mi tento boxik libil.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat