úterý 29. září 2015

Cookies bábovka

U nás je bábovka opravdu oblíbeným dezertem.

Nejen, protože je rychlá a skoro bez práce, ale taky proto, že se dá dělat milion obměň, a to mému muži vyhovuje. Jeho oblíbený dezert na tisíc způsobů:)

Takže dnes recept na Cookies bábovku
Potřebujete
2 a půl hrnku polohrubé mouky
1 a půl hrnku cukru krupice
1 a půl hrnku mléka
půl hrnku oleje
2 vejce
1 balení vanilkového cukru
1 balení prášku do pečiva
3 lžíce kakaa
půl tabulky hořké čokolády

Postup
Všechny ingredience kromě kakaa a čokolády smíchejte a vyšlehejte tekutější těsto. Pak jej rozdělte na dva díly, do jednoho dejte 3 lžíce kakaa a do druhého dílu těsta nasekejte kousky čokolády. Nalijte do formy světlé těsto, pak tmavé, pak zase světlé a nakonec tmavé. Můžete ještě promíchat špejlí a dejte péct na 30 až 35 minut. 
Upečenou bábovku můžete ještě polít čokoládou a poprášit oříšky, já ji nechala jen tak a muž si na ni stříkl šlehačku, položil banán a zakápl nutelou - taková mini kalorická bomba:)

Jak se vám líbí můj nový tvar bábovky? A jakou bábovku pečete vy? Máte ji rádi?

Bábovičky klepající

4 komentáře:

  1. Vypadá moc dobře! Já pekla bábovku pouze jednou a byla také moc dobrá :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle bábovka vypadá skvěle. Recept si ukládám a určitě vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá strašně dobře, takže určitě vyzkouším :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  4. Super. Vím, co večer upeču.
    Můj tvar bábovky je tvar z cca 70 let - z té doby jsem podědila bábovkovník. :)

    OdpovědětVymazat