pondělí 28. září 2015

10 důvodů, proč miluji podzim!

A je to tu! Čtyři PÉ - První pořádný podzimní příspěvek! Konečně se podzim pořádně rozfoukal naplno, padá listí, fouká vítr a do toho slunce hladí svými paprsky.
Víte, že podzim se jinak řekne Babí léto

Dnes vám napíšu, jaké jsou důvody mé obrovské a celoživotní lásky k tomuto ročnímu období.

1) Venku často prší a jsou bouřky!
Podzimní počasí si naprosto užívám. Nejenže miluji tanec v dešti, který jsem opravdu zažila a tento zážitek už mám v hlavě napořád, ale také mám ráda, když se schovám do pelechu a pozoruji vše za oknem, pěkně v teplíčku domova:)

2) Přečtu nejvíc knih za celý rok
Nějak líp se mi na podzim čte. Nacházím samé zajímavé knížky a inspiraci jednoduše vidím všude. A navíc, mám konečně postavenou knihovnu! Zde tipy na podzimní čtení. A znáte zajímavý časopis Darina?

3) Mám tolik energie a dobré nálady na rozdávání!
Nevím ani čím to je, ale jsem příjemně nabitá sluncem a zážitky z léta a těším se na třeba na Vánoce. Podzim je takové moje srdcové období.

4) Je to nejvíc romantický čas
Večerní procházky spadaným listím, sbírání hub do košíků, sklizeň ovoce a zeleniny na zahradě, vydlabávání dýní, podzimní vazby a aranžmá. Navíc máme s mužem výročí. Podzim je pro mě ideálním zobrazením romantiky a lásky! A když už jsme u toho, tak i tu naši "paloučkovou" svatbu na nečisto jsme měli na podzim:)
5) Není nepříjemné horko ani ještě nepříjemnější zima
Slunný podzim je nej! A zima? Ta je ještě za dveřmi:)
Ideální počasí, kdy se člověk zbytečně nepotí, ale ani netřese mrazem. Nemůžu odolat foukání větru, plýskanicím, ale také pozdnímu slunci, které už nepálí.

6) Miluji podzimní outfity a módu
 

Toto roční období je mé nejoblíbenější i co se týče módy. Miluju, když můžu jít ven v riflích a triku, občas přehodit jen ležérně mikinu. Na nohách samozřejmě tenisky a přes rameno cross tašku (s tužkou, papírem a knihou:))

7) Dokonale si užívám podzimní deprese!

Samozřejmě se o podzimu říká, že nosí deprese. Vůbec proti nim nebojuji. Užívám si je. Pustím si dojemný film, přečtu dojemnou knížku nebo máme doma chvilku italskou domácnost. Užívám si melancholii naplno. A proč taky ne? Když je to jen občas:)






8) Venku to vypadá nádherně a podzimní dekorace dokážou byt zdobit celý rok


Zbožňuji podzimní barvy. Tmavé odstíny a k tomu zemité barvy. Žlutá, oranžová, hnědá, zelená! Podzimní dekorace pak nechávám po celý rok.

9) Znovu se vrací můj kreativní duch a fantazie jede na plné obrátky

Vyrábím dárky, píšu básně, pokračuji na knize, píšu články do milované práce. K tomu všemu vařím a peču z podzimních surovin a naprosto si užívám veškeré umělecké tvoření!

10) Je tolik aktivit, co se dá dělat!


Není den, kdy bych neměla nápad, co dělat. Dát si stezku odvahy, jít pouštět draka, válet sudy na louce, jít skákat přes potok, udělat si zahradní párty na zahradě a spoustu dalšího. Podzim prostě vede!

Doufám tedy Milí, že podzim řádně užíváte a jste stejně rozesmátí a spokojení jako já!

Máte to někdo podobně nebo dokonce stejně? Jaké je vaše nejoblíbenější roční období a proč?

Podzimní víla



2 komentáře:

  1. Supeeer, úplně všechno s Tebou naprosto sdílím! :-) Hlásí se podzimní víla z pražských Bohnic :D
    http://myinspires.eu/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to mám radost milá spřízněná vílo:)

      Vymazat