čtvrtek 13. srpna 2015

Vysněná kabelka

Víte, jak je pro ženu těžké koupit si kabelku? Řeknu vám, že dost!

Mám několik kritérií, které musí splňovat
  • většinou musí mít takovou barvu, aby ke všemu ladila (hnědá, černá)
  • musí se mi do ní dát všechno, co potřebuji (kosmetika, papír, tužka, diář, láhev vody, kapesníčky, lékárnička, něco na zub pro sebe i pro psa, žvýkačky, hřeben, náhradní ponožky a tak dál)
  • musí být přes rameno a ne jen na rameno, protože častokrát mám plné ruce
  • musí se mi líbit a být něčím originální a jiná
  • musí něco vydržet (hlavně cestování se mnou, nocování v přírodě, všechny mé aktivity a věci, které nosí)

No a tak jsem prostě a jednoduše šla a koupila si kabelku! Tady tady!

A je tu!
Nesplňuje skoro ani jedno z mých kritérií, ale uznejte - je dokonalá!
Malá, milá a roztomilá. Zelená jako tráva, malinká tak, že se mi tam vleze buď peněženka nebo mobil, ale žvýkačky, ty se mi tam dají určitě!. A navíc to byla láska na první pohled. Takže se nedalo odolat!
Dokonce jsem už vymyslela, kam všude ji budu nosit a s čím vším kombinovat. Můj muž je velmi nadšený, že má za úkol dokoupit mi komponenty, které mi ke kabelce budou ladit!
A já?

Já jsem šťastná a jak se říká u nás..."mám teď dušu v péří!"

A co vy a kabelky? Jaká je ta vaše oblíbená? Kde nakupujete kabelky a jaká jsou vaše kritéria?

Minimalistická



4 komentáře:

  1. No Míšo, tedy to je krásná kabelka! Parádní :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lucí, už se těším až s ní někam vyrazím:)

      Vymazat
  2. Krásná kabelka, i když já bych si vybrala jinou barvičku :)

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) A jakou by sis vybrala? já ještě přemýšlela nad hnědou:)

      Vymazat