pátek 21. srpna 2015

Ušít si anděla?

Ze všech stran jsem je viděla...pořád se mi objevovali a já si říkala ne, odolám.

Až jsem to nevydržela, neodolala a jednu Andělku jsem ušila i nám.

Bez střihu, bez měření, jen tak od oka a z látek, co dům dal.


Nejdříve tělo i s přišitýma nohama, pak ruce a oblečení. Nakonec vlásky, korále a už jen namalovat obličej. Já vím, že tyto typické panenky nemívají obličej, ale já prostě musela:)


Teď má náš skřítek novou kamarádku a my dekoraci a amulet v jednom. Andělé jsou k životu potřeba, tak si jich také pár vpusťte do života, ať už v jakékoliv podobě...
Jak se vám moje rychlošití líbí? Máte také svou Andělku?

Na křídlech






6 komentářů:

  1. Míši jsi strašně šikovná :-) také po nich pokukuji, mám v plánu si jednu pořídit na Vánoce :-)
    Hezký víkend, K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári děkuji:) no jen jsem to zkoušela, musím na tom ještě zapracovat:) M.

      Vymazat
  2. Moc se ti povedla, jsi šikovná. :-)

    OdpovědětVymazat