pondělí 17. srpna 2015

Triko je doma!

Tak jsem se konečně dočkala a mnou navržené tričko mi konečně přišlo!

Jak už jsem říkala minule - tady, tak jsem si nakonec obrázek vybrala z přednastavených a jsem nadmíru spokojená.
Tričko jsem si navrhla na stránkách www.shirtinator.cz a zde jsem si sama zadala veškeré podrobnosti.
Z pěti hvězdiček bych dala pět, a to za:
1) velký výběr triček, barev a motivů
2) skvěle padnoucí střih a dokonale hebký materiál
3) rychlost doručení 
4) informace, jak o tričko pečovat
5) zajímavý nápad a originální myšlenky
Takže já jsem spokojená, teď už s ním jen dělat parádu!

Jinak - Finger Twister už jsme na něm hráli:)

Jak se vám tedy líbí moje tričko a můj návrh?

Vaše sestra v triku!


10 komentářů:

  1. Tak snad ti nápis vydrží, mě se po pár praních sepral. Se Shirtinator moc dobrou zkušenost nemam. :)

    http://Celbova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to mě mrzí, no snad vydrží, je to právě taková příjemná a hebká látka, takové tričko jsem ani nevěděla, že se dá potisknout, tak doufám, že vydrží:) Kdyžtak to pak přemaluji fixama na textil:D

      Vymazat
  2. Pěkný nápad, to by se mému příteli líbilo :-) bratr si z těchto stránek také nechal tisknout tričko a byl spokojený, vše drželo :-)
    Přeji hezký den, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Klári a těší mě taky, že byl brácha spokojený a tričko vydrželo, doufám, že vydrží i mě:) M.

      Vymazat
  3. To je krásné! Tričko se mi moc líbí!

    Aussie Review

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné tričko sis navrhla. Taky jsem byla u nich moc spokojená a nápisy mi zatím drží.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a jsem ráda za dalšího spokojeného uživatele:) M.

      Vymazat
  5. Bože, to vypadá skvěle! Obzvlášť ten finger twister by mě s ním bavil... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Je to fakt super:) Ještě jsem přemýšlela, jestli si dopředu nedám něco jiného a dozadu ten twister...jsem si představovala jak mám masáž zadarmo, když by to někdo na mě hrál, ale pak vyhrála přední strana:D

      Vymazat